user Remerolet | Fa mes de 13 anys

Aquestes mogudes electoralistes no serveixen per res. I, a més, fan perdre molt de temps.

user Francesc | Fa mes de 13 anys

Immigrants, turistes, visitants de tota mena... http://translate.google.com/ Amb aquesta senzilla eina els illencs que ens informam i comentam notícies sobre la nostra actualitat al dbalears us prendrem com a immigrants, turistes, visitants amb un mínim de respecte cap a les arrels d'aquests territoris. Salut!

user Biel | Fa mes de 13 anys

Fan rialles aquestes manis, plenes de juerguistes que no saben ni què volen. Cadascú que se pagui lo seu, i veuràs com tot el que és superflu desapareixerà. Aquí es triba exactament el límit de la tisorada. Els miracles, a Jerusalem!

user Remei | Fa mes de 13 anys

Els comentaris denunciant l'espoli surten pertot perquè és EL problema d'aquestes illes. No és que no tendríem crisi sense l'espoli, però podríem afrontar-la i, amb l'espoli, acaba que l'afronten altres comunitats amb els nostres doblers i a les Illes Balears patim una penúnria que no es correspon amb la riquesa que generam. Per tant, el tema de l'espoli és sempre urgent. En tot moment. A tota hora. I fins que no hi hagi una força política autocentrada -no il·luminada-, responsable i feinera que defensi acabar amb aquesta injustícia, no en sortirem. Ens obliguen a triar dreta o esquerra espanyola per despistar-nos. Hem de triar entre centralisme o autocentrament. I si saben què convé, triarem bé.

user emigrante | Fa mes de 13 anys

Tiá: es lo que me parece. Te he visto postear sobre el "expolio" en artículos tan diversos como manifestaciones de estudiantes, IB3 etc. Como que estás erre que erre con el tema de el "expolio". Me parece mejor discutirlo cuando salga algún artículo del "expolio" que no creo que haya que esperar mucho. No entiendo lo de sintomático que dices ... el tema si me interesa aunque no sea un versado en ello. Pero me parece que no se trata de comentar cualquier cosa que nos venga en gana en cualquier lado, bajo riesgo de convertir los foros de DB en algo parecido a los de EL Plural. Es mi opinión Saludos

user Tià | Fa mes de 13 anys

Emigrante, No hem de mester cap "artículo" sobre l'espoliació fiscal. Recorre a qualsevol estudi acreditat sobre el tema, que te'n posarà al corrent. A propòsit, em ve tant i tant de nou que fins aquí el tema no t'hagi interessat... Ho trob ben simptomàtic. Ah, recorda't de la resistència saguntina amb què, fins fa poc, Espanya s'ha oposat a la publicació de les balances fiscals. Hi ha accedit quan no hi ha tengut altre remei. Si tu has de mester que surti "algún artículo" que tracti d'aquest tema, podem plegar.

user Tià | Fa mes de 13 anys

A Sr. solució, Gràcies del consell, però pots estar tranquil: mai de la vida no votaria cap d'aqueixa colla de lladres. Perquè, si grates una mica, veuràs que, en el fons, són tot u. T'hi puc afegir que coincidesc bastant amb tu. Que no és ver, però, que costa de creure que la gent es deixi robar d'aquesta manera, i a damunt s'hi donen: Banyuts i contents. Sobretot, ja s'ho trobaran. El mal és que tothom rebrà. De fet, n'hi ha moltíssims que votaren el PP i ara ja han perdut les rialles.

user Sr. Solució. | Fa mes de 13 anys

Tià, jò se com arreglar es teus problemes: Privatitzar-ho TOT. Si no hi hà CAP serveï públic (ni educació, ni sanitat, ni seguretat). no s'haurien de pagar impostos, i no hi hauría cap tipus "d'espoli" a cap sector de la població. Ideal, no? Idò es PP, CIU, etc es lo que volen. Jà saps a quí votar. Sort ;)

user emigrante | Fa mes de 13 anys

Escalesavall: muy buen comentario. Tiá: en cuanto haya un artículo sobre el pago de impuestos de las comunidades, debatimos sobre el "expolio" al que estás expuesta. Pero me parece que sería bueno comentar a partir de la noticia.

user Tià | Fa mes de 13 anys

Joan, Per què és que la gent com vosaltres sempre fugiu com del dimoni de parlar de l'espoliació (el robatori, vaja) a què Espanya ens sotmet? Tan bé ho trobau? T'ho repetesc: per què en fugiu? És segur que sou conscients, com jo, que mai, mai de mai, Espanya no afluixarà l'estreta sobre nosaltres, ni el menyspreu qu senten veient-nos tan submisos (tot i que, d'això darrer, me'n fot bé). La contraresposta sol esser: "Sí, és ver, però és que...". Por, autoestima nul·la, això és el que vol dir aquest "però és què...". Això a part, no som afiliat a cap partit polític però, com et pots afigurar, no vot cap partit espanyol perquè tant el PP com el PSOE ens roben ben igual: no hi ha res més semblant a un espanyol de dretes que un espanyol d'esquerres. Espera que passi un any i veuràs com aqueixs qui ara guanyaran les eleccions comencin a suar sang. La veritat, però, és que ja en suen ara. Molta gent, votant del PP i que em coneixen com a independentista i persona honrada, m'aturen pel carrer i se m'obrin "Què trobes, Tià? Ens han enganats: deien que l'endemà de les eleccions (del maig) tot milloraria i només ha pitjorat. La primera cosa que varen fer va esser pujar-se els sous.". Jo sempre els responc: "Vés-ne a demanar comptes als teus, a mi no m'inflis el cap.Ah, i sàpigues que, si no fóssim possessió d'Espanya, cada membre de la teva família disposaria de 3.500 euros més".