user memòria | Fa mes de 13 anys

Aquests de la foto retallaren el seu sou i el del personal de confiança abans de retallar el sou dels treballadors. El PP ha augmentat el sou dels seus càrrecs i es planteja retallar el sou als treballadors i, en alguns casos, enviar-los al carrer.

user treballador amb el sou retallat | Fa mes de 13 anys

Aquests de la foto retallaren el sous als treballadors. El seu, no.

user M | Fa mes de 13 anys

És bo voler millorar i aspirar a un partit idíl·lic que tot ho faci bé; però mentre la gent progressista aspira a la perfecdció, el PP fa de les seves. No s'ha de perdre el nord i no s'ha de caure en el joc brut del PP de dejectar l'esquerra. El govern del Pacte, entre altres coses, va haver d'afrontar els desgavells que havia deixat la dreta. Aquests desgavells no tenien l'excusa de cap crisi econòmica, simplement s'enterraven els doblers públics en capses de cola-cao, en palacetes... Si el PP tornàs tot el que va treure de les institucions públiques, seria més fàcil ara governar aquesta Comunitat. Aquests eren i són els suposats "bons gestors". Mentre la gent progressista aspira a la perfecció, el PP fa de les seves.

user Remei | Fa mes de 13 anys

@No us deixeu enganar, fan falta forces polítiques que realment defensin els interessos de les Illes Balears, quan disposem dels beneficis d'allò que produïm podrem decidir amb qui, quan i en quin percentatge ajudam els de fora. Els necessitats d'aquí es veuran beneficiats si disposam del propi patrimoni, de la riquesa que produïm i del poder de decisió per gestionar-lo. D'acord que cap dels partits que anomenau ho du endavant.

user No us deixeu enganar | Fa mes de 13 anys

Ni PSOE, ni PP, ni PSM. Cap d'ells ha demostrat o està demostrant saber gestionar la crisi. Fan falta forces polítiques que realment defensin els interessos dels més necessitats.

user Patriotes Associats | Fa mes de 13 anys

@Bel, el govern que critiques incloïa i ben inclòs el psm. La gent no és pura. Ara no tenen credibilitat quan reclamen actuacions que ells no varen fer. Les coses són com són. Quan hi ets, has d'aprofitar per fer-ho bé; si no, has d'assumir les conseqüències.

user Bel | Fa mes de 13 anys

Estic d'acord amb un vilero, que has fet Xisco Antich durant el teu Govern? PSM posau ordre per favor, donau canya, hi ha moltes de persones que estan amb vosaltres!!

user un vilero | Fa mes de 13 anys

ido que feres els quatre anys que colcaves amb cotxo oficial.

user Xisco Mas | Fa mes de 13 anys

N'Antich si no fos que sempre ha viscut de la política i el que l'envolta es moriria de fam. No serveix ni per d¡fer ombra un dia de sol en mig del rostoll. Ni oblidam ni són beneits.

user Xisco Mas | Fa mes de 13 anys

N'Antich si no fos que sempre ha viscut de la política i el que l'envolta es moriria de fam. No serveix ni per d¡fer ombra un dia de sol en mig del rostoll. Ni oblidam ni són beneits.