Costa de creure la benevolència dels jutges i polítics amb els assassins feixistes i els seus còmplices i la poca que tenen amb ETA i els seus....si canviau cada paraula ETA per Feixista....veureu l'hipocresia de l'estat Espanyol. Si així volen acabar amb la violència....anam arreglats.
Roberto, com n'Aurrera, crec que t'has passat de frenada. No tenc massa clar que n'Otegui tengui ses mans netes, suposant que s'hagi demostrat la seva pertinença a una banda que "dialoga" pegant trons. Ara, com ja he dit, Euskadi té dret a decidir si vol la independència, i jo com a mallorquí no sóm ningú per ficar-m´hi, de la mateixa manera que un espanyol no ha de decidir per la independència de Euskadi, ni de Catalunya, ni de ...
el que es una vergonya es que una societat sencera, llevats de certs sectors d'immigrants demanin un referèndum i pels seus collons no els hi volen donar. I després li diuen democràcia.... Jo li dic dictadura.
Com en Jaume, pens que n'Aurrea mira massa sa tele o encara no té massa clar el que es diu. Tan repugnant és el que ordena enterrar un etarra en calç viva com els tipos que, per exemple, volaren Hipercor, i tantes coses més. El que passa és que hi ha gent als dos extrems, i tots dos són igualment recriminables. Personalment, Euskadi té tot el dret d'obtenir la independència. És més, tant Euskadi com Espanya hi sortirien guanyant. Per això, no sé per què tant d'encaparrotament en no permetre un referèndum per decidir la independència d'Euskadi. Qualcú m'ho pot explicar?
D'aquí pocs anys veurem com li donen el Nòbel de la pau per encapçalar el procés de pacificació digna del seu país. Ells estan fent d'Otegui el Nelson Mandela del sXXI. Salut, coratge i una abraçada internacionalista!
144 fulls de sentència i no es justifica l'acusació (gara.net) espanyols, no podeu ser part i jutge en aquest conflicte.
-- ETA està infiltrada de col·laboradors del servici de informació de Madrid (espies). Els castellans tenen un problema amb els presos de ETA, ja que la mitat de ells han de esser col·laboradors del CESID (o com se digui) i no els poden amnistiar o fer-los sortir de la presó. Se pot estar ben segur que Madrid sap qui són uns i els altres. Això no vol dir que els tres processats que se les retirà la acusació siguin col·laboradors i els altres cinc no siguin col·laboradors.
com a democrata pens que no es pot jutjar a una persona 5 vegades pel mateix delicte, aixo no es mes que un montatge per molt antiterrorista que sigui un
Aixo interessa a la dreta espanyola per mantenir el seu electorat en peu de guerra.INDEPENDENTZIA PEL PAIS BASC JA.
¿Pero este señor no era un "hombre de paz"?