crec que per ser creibles tindrien que dimitir tots els dirigents i polítics amb responsabilitat política dels últims 4 anys, després buscar gent preparada i fer un programa seriós no a partir de converses amb una pomada a la mà i el cigarret d'enrollar a s'altre. Però ma pareix que massa gent vivint del cuanto perquè això passi. NOELSVOTIS!
IntelBook, una pregunta: aquests 172 milions al mes inclouen TOTS els doblers pagats en imposts a les Illes Balears?
Molt parlar d'Espanya PERÒ: En quina comunitat de retardats vivim? Ingressos 172 milions d'€ al mes Despeses 65 milions en nòmines!!! + 180 de serveis = 245 milions d'€ al mes dèficit de 73 milions de euracos!!!!!!!!
Gran victoria castellana, frente a los catalanes, como siempre: UPyD 0 8722 2.08 % ERC 0 5323 1.27 %
I si deporten els inmigrants també s´em poden dur en Campos a fer gramàtiques a l ílla de Karabati.
No ès una crisi, ès decadència. Se arribarà a passar fam de aquí a cinc anys. Els immigrants venguts a partir de 1996 ja haurien de haver-se anat. Els immigrants costen més de un 10% dels ingressos. Cada any augmenta el deute i a més a partir de poc se haurà de pagar els interessos. Ja poden predicar lo contrari els polítics, la repatriació de tots els immigrants ès una condició necessària però no suficient. La decadència seguirà amb immigrants o sense immigrants, però serà més fàcil de dur la decadència sense immigrants.
inici del procés de reflexió, planificació i construcció d'una coalició a nivell balear per defensar i gestionar els recursos de les illes per aconseguir un millor benestar de la població JA!
Mentre siguem espanyols, no deixarem de tenir una crisi darrere l'altra. Ja és hora de desenganxar-nos de Forestilàndia!
Arnau, si molts doblers però uns ineptes de polítics per gastar-los! ja popdem corre i no podrem donar ses culpes a Madrid, ja imagin el PSM fent el tren de Cabrera, primer contruim una esquerra creible amb gent preparada, feim fora els vividors d'ara i comencem a preparar una alternativa real a l'espanyolisme, sinó sempre serem la riota del món.
"Do not visit Majorca": Els immigrants costen més de un 10% dels ingressos. I ma pots dir quina és la seva producció i a quin preu!?!? quins feixistes "esquerra"! ves a l'escoleta nin. NOELSVOTIS!