user Ells miren de trballar | Fa mes de 13 anys

Els membres del Círculo Balear miren de teballar i no de viure des papà i sa mamà o de les subvencions públiques que tots pagam.

user Margalida | Fa mes de 13 anys

Probisonets, si son criatures!!, Que els perdonin!

user els mateixos de sempre | Fa mes de 13 anys

A qui haurien de posar una multa és als del circulo balear, que sempre van ells a manipular i a porvocar, però sempre reben els altres! Això no és el primer cop que passa!!! I jo me deman per què tantes casualitats??

user ESCALIVAT | Fa mes de 13 anys

El que li interessa són els doblers? Idò compte amb les bsustxaques!

user Tonteries els del Circulo | Fa mes de 13 anys

A Jordi Camps: Si, i també multa per organitzar una contramanifestació i per provocació.

user jordi camps | Fa mes de 13 anys

els 5600 euros els hi haurien de posar de multa al circulo per mentiders i manipuladors

user Tonteries els del Circulo | Fa mes de 13 anys

Per Joan Xisco: Qui va fer tonteries abans i el mateix dia de la manifestació va ser en J.Campos i els del Círculo Balear. No acceptàren les regles democràtiques. Se va convocar una manifestació amb un lema i un manifest. Si no els hi agradava l'únic que havien de fer era no anar-hi i prou i no fer la pallassada que feren. Quan ells han organitzat manifestacions en contra de la nostra llengua jo no hi he anat i prou!

user UPyD | Fa mes de 13 anys

5.600 Euritos? Vendrán muy bien para las arcas del Círculo Balear. Hay mucho que hacer.

user Rafa | Fa mes de 13 anys

Mejor gonella, que fascista como tú, uno de Palma.

user Miquela | Fa mes de 13 anys

I d'on han sortit tants catalanistes, han vengut de Cornellà???