Que posin els números del Tren de la Vergonya, el tren de Llevant, llavors vorem quin ívell de irresponsabilitat hi ha a la política de Mallorca...
ENtre els del PP i els del PSM amb la complicitat del PSIB aquesta illa estarà plena de autopistes absurdes i trens absurds i tots sense transport públic, quina colla de bretols i ignorants mos governen!
El metro fou una més de les idees megalòmanes d'un malalt mental que rebia ordres directes de Madrid per adjudicar obres i obres a les grans constructores madrilenyes. Se'l va treure de la màniga d'un dia per l'altre, ni tan sols no sortia al programa. Després de seure quatre anys a l'oposició (1999-2003) hi entraren a sac. A més de caríssim, fa una ruta que no té ni cap ni peus. Si hi hagués hagut un mínim de planificació, hauria passat per Son Espases, però és que ambdues coses varen esser improvisacions, fer per fer, gastar per gastar, però per als amiguets de Madrid només. Aquí, com sempre, ens repartim els roïssos que ens deixa la metròpoli en forma de subcontractes barroeres.
Ca: Això és el que jo vull dir, qué la finalitat és donar servei als ciutadàns, tant si és el tren de llevant com el metro de Palma i no que empressaris i politics es fassin rics.
Són per donar servei MARGALIDETA! no per donar doblers a les constructores i afavorir l'especulació. Exemple El tren de llevant.
A banda de que és una infraestructura sobredimensionada, i que qualcú va guanyar molts de doblers... a s'estació de Jacint Verdaguer no hi ha qui hi respiri, sempre hi ha una fumerada que mareja només entrar. Si tens sa mala sort d'haver d'esperar una estona allà baix fins que passa es tren o es metro, se passa realment malament; de fet, quan arriba es tren, amb es focus davanters se veu tot es fum que hi ha. A part de mal dissenyat, segurament és perillós. On s'ha de posar una reclamació? qualcú ho sap? Gràcies
A veure com els podem ficar díns el caparrot als politics que els serveis públics no són per generar beneficis i que són per donar serveïs als ciutadans. Per jo com si en ténen mil milions de pèrdues. Es segur que ha salvat més d´una vida per que molts d´estudiants i treballadors de la UIB i d´empreses del polígon l´empren en lloc d´anar-hi en cotxe.
perquè aquest diari no posa quan costarà cada bitllet del tren de llevant, del PSM, del tren de la vergonya!? EL transport públic a MAllorca és una vergonya! El del PP, el del PSM, el del PSIB, colla d'incompetents! i aquest diari complice de les discusions on els passatgers i els que SI utilitzem el transport públic óm la riota dels nostros polítics.
El metro fins a la Universitat no s'havia de fer. S'acabava de fer el desdoblament de la ctra. de Valldemossa. El metro no tenia les expectatives de tenir un volum de passagers suficient per a aquesta classa d'infraestructura. Hi ha havia altres alternatives. Un metro desproporcionat per el transport públic que es necessitava.
Que el tanquin o que el privatitzin. Si no surt rentable (clarament no ho és quan el preu del bitllet per persona és de 0,90€ i aquí ens diuen que el preu real són 21€) que es suprimeixi el servei. Els governs espanyols són una sàtira d'un poble infantilitzat que vol els seus AVE's a cada poble, una universitat a cada ciutat, un metro a cada suburbi...