..i si , segons el regidor, la ex-batlessa no havia consultat a la ciutadania i això no esta bé.... per que el batle actual, que si sap el que la ciutadania pensa de Blanquerna, fà tot el contrari i hi torna dur cotxes? amb qui té el vertader compromis que no diu?
Tot això no té res a veure amb bicis ni en trànsit, és molt més senzill: si el PP no adjudica obres a preus infladissims (196000 €) no tenen d'on robar, aquesta és la política del PP -> fer un obra que val X i adjudicar-la per 2X i embutxacar-se la diferència entre ells i els amiguets contructors. Però ens mereixem el que tenim per tenir una majoria de conciutadans totalment curtets que voten a una guarda de lladres.
Sr. Isern si no porem anar en bici, com anirem a colque puesto si no tenim euros per sovreviure, ses cosas estan molt malement i no milloreran.
"... cada dia fins a 18.000 vehicles en direcció a la mar, mentre que el carril bici només assoleix una mitjana d'uns 800 ..." Amb 18.000 ja està saturat i no admet més cotxes, mentre que els 800 poden incrementar-se i en manco perill. El carril bici fomenta ús de la bici.
Està en espanyol, però per favor llegiu-ho: Real Decreto Legislativo 339/1990, de 2 de marzo, por el que se aprueba el texto articulado de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial. (Texto vigente a 7 de marzo). Artículo 15. Utilización del arcén 1. El conductor de cualquier vehículo de tracción animal (...), ciclo, ciclomotor, (...) en el caso de que no exista vía o parte de la misma que les esté especialmente destinada, circulará por el arcén de su derecha, si fuera transitable y suficiente, y, si no lo fuera, utilizará la parte imprescindible dela calzada (...) No obstante, los conductores debicicleta podrán superar la velocidad máxima fijada reglamentariamente para estos vehículos en aquellos tramos en los que las circunstancias de la vía aconsejen desarrollar una velocidad superior, pudiendo ocupar incluso la parte derecha de la calzada que necesiten, especialmente en descensos prolongados con curvas. (Apartado 1 modificado por Ley 19/2001)
Davant aquesta reculada, els ciclistes hem de reaccionar: no deixem de circular per les avingudes. El codi de circulació, que jo sàpiga, permet la circulació de bicicletes PER QUALSEVOL VIA URBANA. Per tant, si ens treuen el carril de les Avinngudes, CIRCULAREM PER LA CALÇADA, que els cotxes hauran de compartir amb nosaltres. No serà un carrernyarrobici (tanmateix per aquesta parida d'invent cap cotxe no darà prioritat a les bicis!), però els cotxes s'hauran de fotre (o ens hauran d'atropellar, que tot pot ser). Tota ciutat important amb xarxa ciclista té carril bici a les vies principals! Palma, des d'avui, forma part de les capitals-bunyol.
En Mateo Isern hauria de convertir l'Ajuntament de Cort en un hotel de 5 estrelles i treure'n tot el profit possible i així eliminiaria els problemes econòmics del Consistori.
Així estalviam, desmuntant una obra ben feta i pagada.
Ciclocarrers!!! jajajaja aquesta sí que és bona, i realment se pensen que els cotxes ho respetaran això??? claaaaaaaaar homoo....
alaaaaa.....com l'altre batlessa que esbucà el Pont del Tren, ...com el Parc de les estacions, fet, esbucat, tornat a fer, tornat a esbucar, torna-mi torna-hi...