Madrit se'n regalava del govern de les Illes Balears que ara acaba i Madrit se'n regalarà del que ara entrarà. Des del punt de vista d'un nacionalista, les coses continuen a favor de les butxaques espanyoles que es beneficien del que es produeix en aquestes illes.
Possi un Huguet a la seva vida . li durará una eternitat. Chupoptero abrazafarolas a fer feina d'una vegada ja està bé de viurer del cuento a fer quesitos.
En la meva opinió, reclamar els doblers ja no és responsabilitat del president en funcions sinó del proper. Cadascú que faci la seva feina i assumeixi les seves responsabilitats. Només faltaria que ara el derrotat hagi de fer-li la feina al guanyador!
Des del punt de vista nacionalista, res no canvia. Farem feina perquè Madrit cobri. Ja ho fèiem.
[SURREALISME] Que pagui el bou. [/SURREALISME]
Hipòcrita Huguet (i Maria Salom) que haguessin defensat l'esmena que es va aprovar al Senat per la qual si el finançament autonòmic no arribava a la mitjana estatal, llavors es faria la resta i se'ns pagaria. Això tan simple va ser aprovat pel Senat, però en tornar al Congrés cap dels 4 diputats del PP ni els 4 del PSOE de les Illes Balears ho varen defensar. Ni tan sols han fet la feina per la qual varen sortir triats. I ara que no plori o demani el que ell en 4 anys ben pagats no va ser capaç de fer!
Ni un cèntim per a la mala gestió dels pressumptes.
Me deman si el Sr Huguet li demanaria al Sr Rajoy que pagàs... o si s'estimaria més seguir fent el "friqui" per devers Montuïri.
Mirau! Es pintor de bous,ara desprès de 3 anys de no fotre rès,surt a dir no se quina bajanada.Ara ha de negociar amb el Govern Central el nou President.Si contassim els mes de 100 milions d'euros que varen "volar" durant el darrer Govern del PP,ja tendrien quasi la meitat dels 240 milions.Per ventura si aconssegisin el Sr.Huguet i altres que els malversadors tornassin lo robat,en Joserra y su troupe tendrien un bon raconet per començar a fer coses.
Molt ben dit, Huguet. I ara ves a donar-li una maneta de pintura en es bou d'Osborne.