user Cosa Nostra | Fa mes de 13 anys

Qué poca vergüenza tienen estos chorizos de UM!!

user Adéu siau, castellaneros i espanyòfils | Fa mes de 13 anys

Fa molts d'anys que a Mallorca hi ha una màfia. Fins ara s'ha mogut en el camp de la corrupció, ara ja es mou en el terreny de la violència. Fora màfies i fora violència! Endavant els nostres partits que defensen la llengua i la pàtria!

user Rafa | Fa mes de 13 anys

Menudo cinismo el de Melia & Cía!

user Tomeu Quely | Fa mes de 13 anys

Pareix que amb això de les eleccions hi ha molts de polítics mirant les opinions, si pel meu comentari m'han votat d'aquesta manera vol dir que he tocat allà on no volien! jejeje! com m'agrada crear polèmica! Polítics, deixau-nos en pau, no en teniu ni idea!!

user gfl | Fa mes de 13 anys

Entre això i en Delgado jo donaria la independència a Calvià....

user JOAN | Fa mes de 13 anys

A SÓLLER, TAMBÉ HAN ARRABASAT UN BON GRAPAT DE CARTELLS, SOLS DE CONVERGÈNCIA ELS ALTRES NI LES HAN TOCAT. QUINA VERGONYA

user visca sóller | Fa mes de 13 anys

uep, en prudencio és de sóller!

user emigrante | Fa mes de 13 anys

Pere: no se por qué a gente como Uds. a veces los tratan de victimistas

user Pere | Fa mes de 13 anys

Alguns han decidit que els mallorquins (els mallorquins conscients, els no "renegats" com ells) hem de desaparèixer del mapa. Ens volen a la reserva índia o a l'altre món. I ens hi enviaran (ja ens hi estan enviant), tant a les bones com a les males.

user Josep | Fa mes de 13 anys

EL PP es l'unic a qui li poden interessar aquests atacs!! per tant assumpte resolt!!