Que fan de comèdia els del psoE i els seus servidors quan han de fer una carretera. Comencen per posar un nom surrealista, continuen per discutir i discutir i acaben per fer-ho malament.
Sembla que la via tendrà una amplària de 15 metros i només per vehicles a motor ràpides. Se pot projectar la via per a multifunció, 5 metros per vehicles a motor ràpids que poden superar els 40 o 50 km/hora, 4 metros per vehicles a motor lents que no poden superar els 40 o 50 km/hora i els 6 metros restants, 3 per peatons i 3 per bicicletes
El quitrà empobreix Mallorca i als rics, més rics fa.
A mí no em sembla del tot malament. Es una via que pot ajudar a descongestionar la via de cintura i mentre es mantingui com a carretera, junt amb les rotondes per evitar convertir-les en autovia en un futur, doncs pot anar bé. Pel que fa a la destrucció de territori, si us fixeu en les imatges la zona està altament urbanitzada, pel que l'impacte es molt menor que per exemple l'autovia a Sa Pobla o el que es va pretendre de Inca-Manacor. Això sí, s'hauría de fomentar el transport públic o crear una nova línia de tren metropolità, que unís totes aquestes poblacions, així com mesures per no fer el nombre de cotxes, que ja es molt elevat en aquestes illes.
Antisistema, la teva actitud deixa molt que desitjar la veritat. Si no votes vol dir que tot et sembla igual i que dones carta blanca als polítics perquè facin el que vulguin. Així no s'aconsegueix res, només desmobilitzar a la població per a que no faci res.
No ho entenc, no hi ha cap manifestació????? Només hi ha manifestacions en contra de la destrucció del paisatge quan governa en PP? La veritat, jo soc d´esquerres, però aquestes acctuacions del present govern no m´acaben d´anar bé. Crec que els hi han pujat un poc els fums. Jo no aniré a votar. No crec amb el sistema actual. M´han decebut.
Això és un frau. Tan se val que els informes dels científics (entre ells físics de la UIB i d'altres més coneguts com ara Pihilp Ball) demostrin que més carreteres produeixen un increment de cotxes i d'embossos més grans encara. Els volen construir com sigui. I com que no tenen ni idea, ni volen llegir els articles científics que demostren tot això, idò endavant: construcció i a cobrar el percentatge que els pertoca per "impular" el "progrés". La resta d'Europa impulsa el transport públic. Reintrodueixen el tramvia. Mallorca té unes quaotes altíssimes de polució, 4 cotxes per família. Realment, aquesta gent no sap fer res més que guanyar les eleccions. Un cop guanyades, com que no estan capacitats per a gestionar això (la majoria són llicenciats en dret o diplomats en empresarials, no són enginyers amb 20 anys d'experiència, precisament...), idò au, mem qui la fa més grossa. Un frau i un club de gent no preparada per a gestionar el creixement urbà. Evidentment, le gent estarà forçada a agafar cotxe, perquè no hi ha cap altra alternativa.
Molt bé per l'acord, no atureu que és el que vol el PP, recordau la variant de Llucmajor, com ha quedat d'enorme i impactant per no haver arribat a un acord del pacte. Bona feina, seguiu així.
Què fa que quan una persona entra en política deixi de pensar pràctica i lògicament? Què fa que tot es compliqui fins a punts insospitats? Què fa que no vegin quines han de ser les vies per les quals tirar? Necessitam transport públic!!! Com podem tenir un tren que s'estorbi més d'una hora per anar de Palma a Manacor?? I ara quan arribi a Artà què? Una hora i tres quarts?? Haurem de pixar i cagar entre ses butaques!
Totes aquestes modificacions, per contentar als socis del govern, no serviran per res. Després de les eleccions la nova majoria canviarà totalment el projecte i es farà una autovia com toca.