user Aucellet | Fa mes de 14 anys

Ara resulta que tothom és enginyer de carreteres aquí. I tant és queixar-se dels problemes com demanar més carrertes, però enfora enfora. Aquest projecte és millor que el segon cinturó, o no? Idò? Que hem de fer esperar que torni el PP amb el segon cinturó. Au ves.

user Xoric | Fa mes de 14 anys

Solució: que no es faci? I què? Esperam que torni el PP i faci el segon cinturó. Sempre igual.

user Laura | Fa mes de 14 anys

És d'esGuerres!

user Joan | Fa mes de 14 anys

Via connectora és un clar eufemisme de segon cinturó. Tant és un com l'altra: una tudadissa de doblers, una empastifada d'asfalt sobre terra fèrtil, una bafarada de contaminació, una escalfada del planeta, un augment de l'ús del transport privat, un creixement perifèric de la ciutat de Palma i Marratxí, una major sinistralitat, un major nombre d'atropellaments d'animals.... una bajanada més a l'estil nostro.

user ciutadà | Fa mes de 14 anys

I això és un Govern d´ESQUERRES?

user Miquel | Fa mes de 14 anys

Varen mentir als veinats del secar de la real al 2007 amb la continuitat de la construcció de l'hospital de son espases i poreu estar ben tranquils que es tornará a mentir si fa falta. Aquesta via es el resultat de la mentida del (psoe) al secar de la real.

user amb visió de futur | Fa mes de 14 anys

Un poc de visió de futur... crec que t'entestes en creure que només volem la via connectora. El que no crec que sigui la solució és fer un segon cinturó perquè segur que així sí que vendrà el tercer. El que s'ha de fer és arreglar les entrades i sortides de ciutat (com he dit abans). No pens que s'hagui de bombar a ningú com pareix que tú si que ho pretens. El que voldria és que es pensàs a donar solucions adaptades a l'illa que tenim i sense grans macroporjectes que consumeixin més i més territori. Què farem quan s'acabi la terra? Construïrem a la mar? No és més raonable arreglar les vies existents? O creus que convé deixar les carreteres dolentes tal i com estan i fer-ne de noves?

user Un poc de visió de futur... | Fa mes de 14 anys

Idò segons tu, la via connectora ho arreglarà?. No es aquesta un enorme despropòsit convertit amb un enorme ”excalestric” com dius? No creus que el camí del reis es col•lapsarà tot d'una quan tot el transit de la via acabi a la rotonda de can Valero? Està aquesta rotonda de can Valero i la de la carretera de Puigpunyent o inclús tot el camí dels reis entre la rotonda d'Establiment i Son Rapinya preparat per absorbir tan enorme quantitat de transit? Ala "visió de futur" com que el transit ja no passa per Son Sardina ja estàs content, com et permet mantenir la teva tranquil•litat que als altres els bombin no? Es bo de veure que Es Secar, Son Serra Parera, Can Valero e inclús La Vileta i Son Rapinya rebran tot el transit de la via connectora, si acaba o comença aquí aquesta. No es una justificació per demà fer el tercer cinturó. Temps al temps.

user amb visió de futur | Fa mes de 14 anys

Un poc de visió de futur..., la solució no és traslladar el problema més enfora. El que s'han de resoldre son les entrades a ciutat i polígons, a més de millorar-ne la comunicació. Com pot ser que el polígon de Son Castelló tengui dues rotondes d'entrada que es colapsen cada dia? Com pot ser que la comunicació entre Son Rossinyol i Son Castelló no sigui millor? Es va fer la via de cintura per millorar el trànsit a ciutat i el que s'aconseguí és fer creixer Palma fins a la via de cintura. Cal créixer més i consumir més territori? Si realment tenim visió de futur segur que no volem una Mallorca convertida en un escalextric envoltat de ciment.

user Un poc de visió de futur... | Fa mes de 14 anys

Yo digo si a un segundo cinturón pero por fuera del Camí dels Reis, hay que sacar el transito de coches por fuera, por detras de Son Sardina, por detras del Secar y del poligono de Can Valero es la unica forma de que no se colapse el Camí dels Reis, peor no se podia haber planeado a no ser que sea aposta para justificar el dia de mañana el tercer cinturón.