A qualque lloc vaig sentir que els votants del PP són els més fidels i que serien capaços de votar fins i tot a una granera... i així és.
PP i PSOE? venga per favor que m'entren unas ganes de riure... Orellut li va dir l'ase al porc... Per cert, Javier, venir aquí amb Arribas Españas, xerra bastant de tú. Et nega com a persona. Rema, rema, rema, mem si arrives a Espanya i ens deixes tranquilets!
Bauzá, ellos remugan, nosotros remamos. ARRIBA ESPAÑA
Lo que realmente deberia preocuparnos es que si los del PP son tan malos como aqui opinais y la mayoria de la gente piensa votarlos,que concepto tiene el pueblo en general del PSOE,no sera que son peores aun que los del PP
Si aquest subjecte és investit president del Govern per majoria absoluta, tampoc no hi ha tant per a tant. Seran només quatre anys que haurem d'aguantar el seu catanyol, manca d'experiència, cultura més aviat inexistent i idees de bomber per a la nostra economia. És cert que voldran eradicar el català de l'administració i el sistema d'ensenyament públics, i que el voldran fer trossos per via de la dialectalització. Però quatre anys basten per organitzar respostes viables, tant del centredreta com del centreesquerra autòctons, a l'espanyolisme més radical.
I amb aquest desgavell, cinquè cap de la oposició, (mare de deu si això l'hi passes a l'esquerra) encara diuen les enquestes que el pp traurà majoria absoluta?... de ser així companys no hi ha res a fer, nomes ens queda anar picant pedra.
Que faci el que vulgui. El que ens interessa és que la proposta de Font, juntament amb la de Josep Melià, arribi a BON PORT!
Aquest personatge serà com l'ascensor del Palma Arena. No va enlloc.
El que haurien de fer Antich i companyia, és solucionar els problemes que patim, no són més més que uns poca-soltes, van prometre que paralitzarien són Espases i no ho han fet, a més està ple de deficiències i goteres per tot arreu i es callen com morts , també estaven contra el segon cinturó, i ara per enganyar els ciutadans li donen el nom de "via connectora", que ve a ser el mateix però amb alguns canvis, ara ja tenen muntada la primera plata forma en contre dels afectats del camí dels Reis, han duplicat l'atur, en la seva última legislatura, van dur a terme el nyap del tren de Manacor, que amb el descarrilament gairebé mor el seu conductor, el qual fa més d'un any que està fora de servei etcètera, com no saben com solucionar seus problemes es preocupen de si el portaveu del PP hauria de ser el Sr Bauzá o Partor, o sigui, que el PP ha de fer la política que a ells els agradaria, tot això, no són més que cortines de fum per camuflar la seva pèssima gestió, No com no els cau la cara de vergonya cada vegada que obren la boca, encara sort que ja falta poc per a les pròximes eleccions. Són com els cans bufons que lladren de por que tenen, i per aquí, encare els i fan bambelletes.¡Porca misèria!
Sí, als votants del PP els excita la corrupció, com als del PSOE els excita imaginar que voten una cosa diferent. Per cert, Bauzà, quina marca de brillantina feu servir per comanar-la a la meva perruquera?