Qui va contractar l´obra de Son Espases? Qui va contractar l´empresa constructora? Qui va contractar l´arquitecte de la construcció?
A Rafa. No oblidis que qui comanda són els castellans. Ells decidiren on se havia de fer i qui l'havia de fer. Primer, no se havia de haver fet a aquest lloc. Segon, se hagués pogut construir 2'5 hospitals amb lo que se han gastat.
Do not visit Majorca, eres un catacrocker. El hospital lo tendrias que haber construido tú y los cuatro garrulos de la cuadrilla de tu puebl.lo. Si no estuvieras tan chiflado sabrias que no existe ninguna empresa mallorquina capaz de de realizar, ni por asomo, un proyecto de esa magnitud. De hecho, las mayorias de las deficiencias observadas en la recepción de las obras son responsabilidad de las subcontratas mallorquinas. Ay, señor...
Quan el pp arribi al poder i controli govern, conselleries, ajuntaments, associacions de veïns i clubs de petanca tot funcionarà perfectament.
Un cop detectades aquestes deficiències es resolen i ja està. Cap problema. Els problemes d'accessibilitat al complex de Son Dureta eren més grans.
No hi ha polític institucional que no sigui un desastre, perquè d'aquest desgavell és responsable tota la classe política sense excepcions
No hi ha polític institucional que no sigui un desastre, perquè d'aquest desgavell és responsable tota la classe política sense excepcions.
Quina ès la empresa castellano-madrilenya que ha projectat i fet l'hospital? Els castellans tenen molta comandera, però poca habilitat. Ja fracassaren dirigint tribus primitives de americans que se trobaven an el paleolític. N'Antich i el PSOE són els responsables polítics de haver otorgat i consentit que el projecte ho fessin gent tan primitiva i ufana.
No sé com el poble aguanta tant i tant sense fer res !
menos mal que mos sobren es dobers