user sangonera | Fa mes de 14 anys

És igual que en siguin 200.000, 20.000 o 2.000.000 les persones que hagin participat en el Dijous Bo, el que és important és que la tradició es manté, i el poble que manté les seves tradicions també manté la seva identitat.

user Espanya ens roba | Fa mes de 14 anys

L'espoli fiscal que patim a les illes Balears per part d'espanya és brutal. De 100 Euros que pagam els Mallorquins, Menorquins, Eivissencs, i Formenterencs a espanya amb els nostres impostos sols se'ns retornen 52. Robatori? El Cercle d´Economia de Mallorca ens recordava els greus problemes de finançament que pateix la nostra comunitat i les repercussions que se´n deriven per a la nostra economia Les estimacions més recents de les balances fiscals (FUNCAS 1995-2002) són demolidores. Les Illes Balears presenten el 2002 un dèficit fiscal amb l´Estat de 3.092 milions d´euros, equivalent al 15% del seu PIB per aquest mateix any. Aquestes i d´altres dades disponibles corroboren la greu i reiterada manca d´inversions estatals (hospitals, xarxa de transports, escoles, infraestructures, etc.) Espanya ens roba cada any més de 2500 milions d'Euros un 14% del nostre PIB

user Macià | Fa mes de 14 anys

200.000 persones a Inca??????, No ho se, però si a Mallorca som unes 800.000 persones això vol dir que un de cada 4 mallorquins ha passat per Inca. Em perdonareu els inquers però costa molt de creure Pd. en Macià d´aquí abaix, NO SOM JO, no copieu els niks

user Toni | Fa mes de 14 anys

No té res a veure amb aquesta notícia, però no sé on ho puc fer saber: Què passa que avui a moltes notícies no surt la finestreta per poder opinar?

user JER | Fa mes de 14 anys

Para MJ. Tu comentario demuestra porque no hay mas forasteros como yo que sepamos escribir en catalán. Por querer aprender leo este periódico. Xénofobo, que eres un intolerante. Primero, escuchar y leer y despues escribir. Y en cuanto a proximidad, prefiero leer el Ultima Hora, del mismo grupo editorial. En el cual estoy seguro que aunque esté en foraster tu escribes en catalán. Contradiciéndote. En cuanto a Inca ¿quien eres tú para prohibirme ir a donde me de la gana?. dices que eres de 1941, y en vez de presumir de tu nombre completo, lo siglas para que nadie te conozca. Lo que demuestra que hasta que murió Franco tú eras uno de los que no dijo ni mu. ¿Me equivoco?

user apreneu a escriure | Fa mes de 14 anys

Supós que són 200.000 persones, perque pareix un premi de la primitiva o qualque cosa parescuda... Aquest titular fa riure.

user MJ | Fa mes de 14 anys

JER, això és Mallorca i aquest diari és en català. Escriu en foraster al Diario de Mallorca, sense anar més enfora. Vos heu d'aficar dins la sopa? Ja està bé !!! I què hi pintes tu a Inca? Jo ja hi era l'any 1941 i no t'hi vaig veure.

user Manel | Fa mes de 14 anys

Dos-cents mil? Qui els ha vingut a comptar, la guàrdia urbana de Barcelona?

user JER | Fa mes de 14 anys

Periodistas ¡cuidado con las cifras! se supone que debeis ser serios con vuestros datos y no glorificar lo que cualquiera, sea politico o no, os dicen. Las cifra de 200.000 no cuadra. Es una quinta parte de toda la poblacion de Mallorca. Y además ¿Como se han trasladado si los del tren dice que solo han tenido 20.000 (la décima parte) en total en los viajes de ida y vuelta durante todo el dia de ayer. Periodistas seamos serios.

user biel | Fa mes de 14 anys

Vos hi heu matat amb el titular...Devegades tenc la sensació que el periodisme actual no té cap necessitat d'estar present enlloc, basta repetir cròniques d'anys passats i sense cercar el punt noticiable de l'esdeveniment.