user roben | Fa mes de 14 anys

A la universitat per allò que es donen totes les facilitats és per a investigar, estudiar i escriure en anglès. Si un professor ofereix classes en anglès li paguen de més. SI es llegeix una tesi doctoral redactada en anglès li donen una menció especial ... No hi ha cap, repetesc, cap discriminació positiva per afavorir l'ús del català, En aquestes condicions què esperau?

user Víctor | Fa mes de 14 anys

Eh penya, pensau per un moment en els catalanoparlants; què més dóna el que es parli al carrer, cagondena: si un castellanoparlant vol estudiar en castellà, ho pot fer a milers d'universitats, en canvi els catalanoparlants en devem tenir una dotzena i a totes la cosa va com va que no és ni cert que s'hi pugui estudiar 100% en català. Ens heu destrossat com a poble i ara no teniu ni es més mínim respecte per sa nostra comunitat lingüística.

user Pere Antoni | Fa mes de 14 anys

No puc entendre que a una universitat balear s'ensenyi en foraster; és com si un taronger fes magranes.

user emigrante | Fa mes de 14 anys

Menos del 40% ... será el reflejo de lo que se habla en la calle... ¿ o estoy exagerando?

user RT | Fa mes de 14 anys

I després n'hi ha que diuen que l'espanyol està en perill...

user UIB CATALANISTES | Fa mes de 14 anys

A estos ignorantes habria que explicarles el origen de la palabra "universidad". Si fuera por ellos el profesorado estaria compuesto por mediocres absolutos con nivel C de cacalan (de estos hay muchos en la Administracion), y cuando una universidad valora mas los meritos linguisticos, politicos o etnicistas que los meritos academicos esta condenada a desaparecer. El SEPC y sus imposiciones totalitarias sobran en el espacio universitario.

user rafa | Fa mes de 14 anys

Maddalen, eso que dices resulta un poco xenofobo, ademas de facha de cojones. Por fortuna, la gente como tu sois una pequeña minoria en vias de extincion

user Pipo. | Fa mes de 14 anys

A UIB: I de la IMPOSICIÓ constitucional i secular del castellà, que me'n diu?

user Maddalen | Fa mes de 14 anys

A la UIB 100x100 en catala! I si no us agrada heu fer com en rafa, emigrar cap a una comunitat que només parlin en foraster com granada.

user Do not visit Majorca | Fa mes de 14 anys

Haurien de expulsar a tots els professors que usen el castellà. Fa igual, se fa la netetja lingüística i només amb un any se millorarà la situació. No hi ha volta de fulla, el castellà ès una llengua per el Tercer i Quart Món.