Els faltarà el que han de tenir per reclamar el que els toca. Com els benets beeee, beeee, no faran reees perque no hi ha coll..... Que trist l'espanyolisme sense complexos torna a triomfar.
A veure què diu ara en gominas (alias Bauzà) quan en Font li reclami el lloc que li correspongui a les llistes. Aquest president del PP si ho fes pitjor el pagarien xD
No deu ser l'arxivament? Que malament que escriviu!
"Arxivació" construït damunt "arxivar" té sentit. Vol dir "acció d'arxivar", què ha de voler dir si no? El mal seria dir-ne "arxiu" o "arxivat", de l'acció. Per cert, al lexicògraf "Vergonya aliena" li convé repassar com es construeixen "semblar" i "assemblar-se (a)"; no faria aquesta mena de mescladissa que al final sembla un calc del castellà i res pus. Tots dos surten al diccionari.
A veure si corregiu aquest titular.. ja vos semblau a la Portaveu del Psoe de Sant Antoni de Portmany! "Arxivació" no surt a cap diccionari; què malament!!
ay Ramis, ay Ramis...ves preparandote !!!
No comprendo como algunos aún defienden a Jaume Font, cuando estuvo de conseller de Medi Ambient no lo pudo hacer peor, con solo dos desaladoras innecesarias, dilapido más de ciento veinte millones de euros, la de Antratx y la de Alcudia, que prácticamente solo han funcionado para probarlas, con otro coste millonario para su mantenimiento. Para justificar la de Alcudia, paralizó el poyectco de Margalida Roselló a falta de cuatro meses de su culminación, consistente en desviar el agua de sa Marineta que va hacia Palma, a los municipios de Muro, sa Pobla, Alcudia y Pollença, con solo un presupuesto de unos siete millones de euros. Este cambio del proyecto supuso un sobre coste de unos sesenta y cinco millones de euros. De estos ciento veinte millones que suman el total de las dos dessaladoras no pagó ni un euro. Y ahora, para la financiación de estos proyectos innecesarios, se pagan casi ocho millones de euros anuales por un espacio de unos quince años. Y los problemas de estos municipios aún no estan del todo resueltos. Esto es el talante de Jaume Font que defienden.
Que vol dir "arxivació"?
Quin titular més mal escrit... Que, ja teniu ganes que el delinqüent dels vots de sa Poble se'n surt "de rositas", eh?
Tito, tens raó. El diccionari NO conté arxivació i SÍ arxivament.