Interessant, però el PSIB-PSOE en fa de grosses també pel que fa a la llengua: Diéguez, Nájera... gent que sua de la llei de normalització lingüítica i escup a la llengua pròpia. La pedagogia en aquest sentit és llastimosa. També podríem parlar de les preferències de Calvo: plantar els Joves de Mallorca per la Llengua i anar a llepar el cul als de la Feria de Abril (açò són màfies! i encara ploren perquè no els paguen més!). Qualsevol que no vulgui que el català desaparegui d'aquesta Comunitat Autònoma (és a dir, que no deasparegui el mallorquí, el menorquí, etc) ja s'ho pot pensar bé abans de votar PP o PSOE.
molt be, molt sincer.
La vaga general del passat dimecres ha sentenciat al PSOE, que ja havia perdut percentatge en les seves expectatives de vot per les seves mancances en la superació de la crisi econòmica i de les retallades socials. Els efectes de la protesta dels sindicats contra la reforma laboral dirigeixen als socialistes a un dels seus pitjors resultats electorals. El seu desavantatge respecte al PP en estimació de vot és de 14,5 punts percentuals, segons l'enquesta de Metroscopia . El sondeig va ser realitzat dijous passat, just a l'endemà de la vaga, fet que els responsables del sondeig consideren determinant. I és aquesta perspectiva la qual explica que el PSOE es trobi en aquest moment amb un 28,5% en estimació de vot, després d'una caiguda de 4,5 punts percentuals en un mes .
Si el poder judicial no estigués polititzat no caldria esperar que governi el Partit A perquè trobin què fa malament B. Ni viceversa.
Jo hi veig molt de cinisme, molt de maquiavelisme, en aquestes declaracions. Què ha fet aquesta gent durant aquests anys? Res de res. Menjar-se els recursos públics d'una manera estèril. Haurien de perdre les eleccions per golejada. Però, per ventura, el no haver fet res és el seu gran mèrit, sobretot si ho comparam amb la hiperactivitat mafiosa dels anteriors governants.
Hem aturat la corrupció. A simple vista s'ha de reconèixer que sembla que sí. La macrocorrupció a gran escala, gestionada pel PP i UM, sembla que s'ha aturat. La petita corruptela, el favoritisme i els clientelisme campen encara per tot arreu. Respecte a la brutor de Son Bordoy, crec que donarà per xerrar, com els projectes tèrbols de Nájera.
La sensació que té la gent és que els polítics no representau a la ciutadania perquè els programes electorals no es realitzen i només anau a complaure els interessos dels banquers, sigui PP qui governi, sigui PSOE amb els seus aliats respectius (UM-Bloc).
"el cervell gris, d'un govern sense cervell" touché pel DM. Només faltava dir-li que és el rei del cinisme, un bluf que no ha fet res.
Escarabat, un PP normal és un PP sense gent com en Carlos Delgado, l'habitat natural del quals és Burgos i l'any 1936. No em diguis que no ho sabies!
no només de la llengua viu l'home...