user visca | Fa mes de 14 anys

La llengua dels catalans la parlam per tots cantons: tant monges com capellans o delinqüents dins presons.

user sant____ | Fa mes de 14 anys

Ara també podrà ser corrupte en català. Molt be, ja estic més tranquil.

user pepe | Fa mes de 14 anys

laura:No estaria malament el que dius.La diferencia es que els politics no es queden perpetus en el carrec com els funcionaris.

user Jorge Perez | Fa mes de 14 anys

Bon dia amics espanyols.....saben quina és la diferencia entre un català o un mallorquí i un espanyol?...bé amics és una resposta senzilla..fins i tot per a vostès.. un espanyol no esta obligat per llei a saber dues llengües amics i un català o un mallorquí ha de saber-ne dues, la pròpia i la de vostès amics, no els fa vergonya?

user Francesc | Fa mes de 14 anys

Enhorabona per a ell i per als que no es tanquen a la cultura pròpia de Mallorca. Estic content que com a mínim en tregui quelcom de positiu qualcú que havia seguit un camí erràtic. Tanta sort que hi ha gent que confia en la gent i dedica esforços per ajudar els altres a aprendre i valorar el que ens és propi. Supòs que és més fàcil, per altra banda, mostrar-se obert a la llengua pròpia ara que ha estat repudiat pel partit que repudia (també, i sense que aquesta tengui culpabilitat) el català, repudiant així el mallorquí, el menorquí, l'eivissenc i el formenterer, el gironí, el barceloní, l'alacantí, el rossellonès, l'alguerès, etc.

user Do not visit Majorca | Fa mes de 14 anys

Cada pres hauria de esser internat a una presó de la nació a la que pertèny, a aquest seria Castella, que el reeduquin allà.

user laura | Fa mes de 14 anys

A mi, el que m'estranya és que no el tengués ja. Els polítics haurien de tenir el mateix nivell de català que se'ns exigeix als ciutadans per accedir a llocs de feina a l'Administració.

user joan | Fa mes de 14 anys

La meva enhorabona per en Javier

user Joan | Fa mes de 14 anys

MARTA, de que punyetes estàs parlant?. De quina "anexion a Catalunya" parles?; MARTA crec que confons llengua amb territori; el més trist de tot es que n'hi ha molts com tú, i encara més greu es que part d'aquets estiguin a dins la classe politica, i vulguin aprofitar-se de la incultura de molta gent, per fer bullir l'olla de la catalanofobia, i esgarrapar uns milers de vots més de cara a les properes eleccions. De l'Espanya Castellana que es pixa a damunt de la nostra llengua, i que ens roba els doblers, si que ens hi sentim. Que som de beneits i de masoquistes els mallorquins.

user pep | Fa mes de 14 anys

MARTA: Que et sentis Balear ho trobo perfecte,ara que et sentis espanyola,amb els diners que vos foten,nop respecten ni la vostra llengua ni cultura.Això ja no ho trobo tan normal,Però vaja ni ha que tenen aquest "síndrome"