user María | Fa mes de 14 anys

María Rosa, en serio, no creo que se trate de peperos o socilaista, creo que va de ser honrado o no serlo, porque creo que estos de clave también hicieron por las mismas fechas una campaña para el PSM... o no?

user Do not visit Majorca | Fa mes de 14 anys

No se ha de oblidar que són càrrecs designats per n'Antich. Qualcú de Madrid se vol carregar n'Antich.

user TCL | Fa mes de 14 anys

maria rosa, no serà que tu ets una més d'ells??? Fas olor...

user TCL | Fa mes de 14 anys

això és vergonyos! Tots a fer cunetes netes!

user barona | Fa mes de 14 anys

això no són rates tragineres, són rates de claveguera enmerdada

user maría rosa | Fa mes de 14 anys

Qué queréis que os diga, queridos catalanistas, a mí todo esto me huele muy mal, a persecución contra el PP. Si son tan delincuentes como se escribe son muy buenos escondiéndolo durante tanto tiempo. Hay algo raro.

user extermini de rates tragineres | Fa mes de 14 anys

Esper que tots mos ne recordem de tots aquest casos de corrupció, i dels doblers que mos han robat, EL DIA DE LES ELECCIONS. A mem que passarà amb els resultats del PP i UM, mafiosos per naturalesa.

user mare, mare! | Fa mes de 14 anys

Per a una agència de publicitat no els ha de resultar massa difícil fer factures falses, ho tinc bé clar! pp= corrupció, agència de publicitat, tambè!

user Biel | Fa mes de 14 anys

Totalment d'acord amb tu, Rosa Márquez. Que la justícia faci la seva feina és una cosa, i l'altra és que cada actuació judicial i policial que es fa a bombo platillo coincideixi amb desastres dels governs socialistes que al PSOE no els interessa que se'n parli. Justícia sí, però que ens prenguin per beneits, no.

user Llorenç | Fa mes de 14 anys

Subscric ses opinions d'en Toni i d'en Josetxo. A més, pensau que això és el que sí surt a la llum. Vos imaginau tot el que deuen haver arribat a ocultar? Són professionals, saben com fer-s'ho per no esser enxampats. Ells fan ses lleis i ells tenen els millors advocats; mafia pura i dura. I llavors els raros són els anti-sistema i els ilegals són els marroquins. Anau-vos-ne a prendre pes cul, i que vos voti sa vostra puta mare !!!