Sa pot saber quants centenars de milers d'euros paga la conselleria de mobilitat a aquest diari pels anuncis que posa continuament i que li donen tenir un tractament absolutament xupaculs per part dels periodistes de Dbalears? On està la dignitat com a periodistes d'aquesta casa? Quin és el preu dels periodistes de dbalears per manipular les informacions sobre aquesta conselleria amagant tots els problemes que té?
A Sineu, va arribar gràcies al finat Francesc Quetgles. Ara és novament el pacte progresista qui ens dona l'esperança de veure novament el tren arribant fins Artà. Mallorca serà molt més sostenible i económica.
Aquest mateixos estan fent el tren-tam de llevant un desastre ecològic i de malversació de fons públics! Una vergonya!
Inauguram, ergo existim...
Me fàcil hagués estat tancat el padró de Palma, des de 1990. Fer sortir de Palma, tots els residents posteriors a 1990, i que se'n vagin a empadronar a pobles. Aquesta ès la política a seguir, que tot Mallorca viu a Palma o ha de anar a Palma.
Que inaugurin tot el que trobin, la bona feina s'ha d'inaugurar i reinaugurar totes les vegades que fagi falta.
L'electrificacíó només por dur beneficis, el tren serà més ecològic i ràpid, però tot plegat ha de donar els fruits a llarg plaç: electrificació, més trens que creuaran tota l'illa, el tramvia... pareix que s'hi han posat seriosament a fer feina i a canviar aquest model de mobilitat insostenible que teníem. Vull animar a la Conselleria de Mobilitat i al Consorci de Transports que segueixin fent feina de valent i deixin la major part de les coses ben farmades perquè no sabem qui governarà d'aquí 1 any.
Nofret, per molt que bramis tan mateix no te soterreran es tren per davant ca teva a Sta. Maria, deixa de dir pardalades i dois per favor, saps bé que s'està pendent de l'ajuntament de Palma per unir les dues targetes.
Nofret, Guillem Ramis i cia: les dues targetes que dius son per un costat la de tren, metro i bus interurbà i l'altra la de l'EMT. Efectivament, no tenen res a veure perquè una és per tota l'illa i l'altra per Palma, tal i com passa a la major part de llocs del món. Hauries de saber que el Consorci de Transports no hi té cap competència damunt l'EMT. I tamb hauries de saber que aquest Consorci de Transports que tu critiques ha millorat més el transport en bus en 3 anys que en la resta de democràcia, tant en freqüències com en preus, i sino demana-ho a la gent d'Esporles, Calvià, Andratx, Felanitx, Pollença o Campos, entre d'altres molts llocs. Abans de xerrar entera't de com estan les coses i la feina que es fa i, sobre tot, DEIXAU D'UTILITZAR L'ASSOCIACIÓ D'USUARIS PER PROMOCIONAR POLITICAMENT EU-VERDS DE STA. MARIA, QUE FEIS OI,
AI Joan Josep, com t'han enganat, aquest tren té un cost energètic 100 vegades més gran que qualsevol bus tenenit en compte el número de passatgers que portarà i tenint en compte el cost de construcció (de destrucció de més Mallorca) i el de manteniment aquest tren a Artà és el més gran engany que s'ha fet en aquesta illa en nom de l'ecologisme. Un gran benefici pels quatre polítics que la venen i sobretot per algun batle que necessita vendre els terrenys que té en propietat en alguna de les urbanitzacions per on passarà el tren i sobretot per les constructores que s'enbutxaquen 200 milions d'euros. Mallorca el que necessita es un bon transport públic i aquest tren és una farsa que mos costa molts i molts doblers i suposa més ciment a Mallorca.