user Colonier. | Fa mes de 14 anys

I no li donaran bocata mortadela?

user jbm | Fa mes de 14 anys

Qualcú m'ha dit que, tot i que no sap si després es barallaren o no, sí que sap que fa set o vuit anmys el jutge Castro i en MAtas ere n molt amics. M'ha dit l'informant que fins arribaren a comprar dos apartaments, un devora l'altre, cosa que tant si és certa com si no ho és deu ser comprovable documentalment i/o en base a testimonis, l'altre que em digué no la diré jo perquè no deu esser comprovable. En qualsevol cas, que el jutge, ara, a petició dels advocats d'en Matas, hagi separta els casos del Palma Arena i el de l'enriquiment personal d'en Matas fa pensar salut jbm

user Na catalinate cirereta | Fa mes de 14 anys

No demanen penes més severes per terrorisme, pedofilia, corrupció...., idó en el meu parer en Mates i na Munar son lladres, corruptes i terroristes, ¿com es pot qualificar el que ha fet com a president a Balears? , mirau les contes que ha fet en Joan, i no es en Carles Manera. Han arruïat les Balears per a mol de temps. Que no demani un jurat popular, perque jo l'enviaría amb el Jak 42 a Guantanamo, a ell, a la dona i a tots els palmeros que l'han ajudat.

user Joan | Fa mes de 14 anys

Tenguent en compte que la corrupció ha existit, i que els doblers han volat!! una altre cosa es que es demostri qui ha estat però el que està clar es qui governaba, per tant qui n'es el responsable. Si agafam els doblers robats o malbaratats que fins ara han sortit a prensa de la legislatura 2003 -2007. sumen aproximadament 325.000.000 d'Euros. Ara els passam a pesetes... escarrufa!! 54.172.950.000 ptas!!! Si els dividim entre els aproximadament 750000 habiants de les illes dona 77.389 ptas robades a cada ciutadà!!! La paga del sal·lari minim!! Ara els dividirem entre els votants de cada partit a 2003. 285.376 ptas. robades a cada un del 189830 votants del PP y els tornaren i els tornaràn a votar!! 1.707.794 ptas. robades a cada un dels 31.830 votants de UM aquests potser sels hagin repartit!! vist el que s'ha vist. 518456 ptas robades als 104.189 votants del PSOE. 1.446.347 ptas. Robats a cada un dels votants del Bloc. Com a votant del Bloc a on puc anar a reclamar el quasi kilo i mig que m'han pispat!! Per cert als 271.061 que tot i poder fer-ho no anareu a votar, vos varen fotre 199.855 ptas pensa-ho la pròxima vegada per aquests doblers val la pena perdre mija hora!!

user Xavi | Fa mes de 14 anys

SON ESPASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS

user Marat | Fa mes de 14 anys

Que sou d'ignorants. Tot això ja ha estat pactat molt abans del "judici". Vendrà, farà un paripé i un poc de show i tornarà a partir tan xelest.

user Marat | Fa mes de 14 anys

Només el foc purificador farà justicia.

user Lo Rat Penat | Fa mes de 14 anys

Veient lo que li ha passat a na Maria-Antònia Munar,segurament no vendrà.per qualque cosa ha contractat a un advocat expert den dret internecional i extradiccions.

user No s´ajunten fins que no s´assemblen | Fa mes de 14 anys

I a la presó?

user Biel | Fa mes de 14 anys

A la vista del titular, n'hi ha que encara creuen que vendrà a declarar...