user Crits | Fa mes de 15 anys

Jo li demanaria, per favor, an aquest diari, que tengués una mica de consideració cap an es que escrivim aquí i no permetès per més temps que passi això que passa amb ses manetes de puntuació. Tècnicament no té cap dificultat. És tant senzill com dotar a ses manetes des mateix mecanisme que protegeix sa puntuació dets articles. Per a una IP, un vot i pus. Hi ha uns “corruptors” de manetes, clarament al servei de ses tesis “propagandistes” d'Unió Mallorquina, que no se conformen amb opinar –i embullar– sinó que a més se dediquen a maltractar tots es comentaris que no són de sa seva corda carregant-los de manetes vermelles, i de verdes es que els hi van bé. Pareix que aquesta gent, i companyia, han confós aquets espai amb una cosa pròpia, amb un lloc que els hi pertany… i així dèu ser si es segueix permetent que mos maltractin d'aquesta manera. Crec que podeu entendre que no és gens agradable veure sotmeses an aquest maltracte totes ses opinions que amb ànim constructiu escrivim aquí. I que mos desanima a participar an es que ja sabem que serem tractats d'aquesta manera. Vos demanaria, per favor, que hi posassiu remei i no permetessiu que això continui passant –no vos costa res– o que, sinó, eliminassiu ses manetes de puntuació.

user Aina | Fa mes de 15 anys

La pena de tot això és que quasi ningú analitza el que ha significat pel país el pas d'aquest estol de lladres: trenta anys de robatori i la pèrdua d'un temps preciós per refer la nació.

user unitat de cures intensives | Fa mes de 15 anys

DEPLORABLE el to de LINXAMENT que duen molts dels comentaris de la notícia. Civilització i independència del poder judicial!!!

user poruc | Fa mes de 15 anys

No t'embullis, els que tenim por de que UM tengui més poder som els ciutadans d'aquest país. Més poder UM = més robo.

user per una UM renovada | Fa mes de 15 anys

Si que ha tengut poder UM que inclos a sa nacional ha sortit, es PSOE te por que un partit petit de centre i a més ara que s´està renovant que pugui tenir més poder i està fent un acoso i derribo asquerós.

user Do not visit Majorca | Fa mes de 15 anys

La figura del testaferro no existeix en el codi civil. El jutge instructor pot sebre, i segurament ho sap, qui són els propietaris de les empreses. Ès un obscurantista. El jutge instructor està utilitzant mètodes inquisitorials, propis per obtenir confessions per salvar les ànimes dels heretges. Els fiscals utilitzen la corrupció afavorint a uns i perjudicant a altres. No actuen de manera neta.

user Hortensia | Fa mes de 15 anys

El que deixen clar els comentaris de na Munar, és que dins el seu partit hi havia diferents branques. Trist i curiós a la vegada, que la seva parenta Coloma Munar fós nadalista. Ah! ja, devia ser una infiltrada que li pasava informació. I per altra banda, com pot dir que no sabia exactament que pasava, ella firmaba els documents i a més tenia un reglament intern molt presidencialista, pel que ho sabia tot i encara més era ella qui ordenaba als altres que fessin. Que no faci més la llagrimeta, que no hi ha qui s'ho cregui.

user INEPTOS AL PODER | Fa mes de 15 anys

Que sabrá este fenómeno de Ribot, hasta hace dos dias empleado del ayuntamiento de Sta. Margalida con una FP en informática de presidir consorcios? Si todo en UM es más de lo mismo. Le viene grande el ayuntamiento de Ariany como para estar al frente de consorcios. Es la misma política que se siguió con PASCUAL, ineptos hasta decir basta pero colocados por ser amos de las taifas uemitas, como Costix y Ariany. Me da pena por sus habitantes!!! Cuánto engaño pobres.

user pertoni | Fa mes de 15 anys

Més de 450 persones assisteixen a la paella organitzada per UM Felanitx al Poliesportiu Toni Peña Vicens: “És ben hora de què a Felanitx s'aprovin les Normes Subsidiàries perquè hi hagi una seguretat jurídica, tots siguin iguals i no s'afavoreixi a uns quants”.

user pertoni | Fa mes de 15 anys

Encima lo ponen en la página noticias de UM Maria Antònia Munar presenta el candidato a la alcaldía 2007 de Felanitx"Un gobierno honesto, leal y transparente" esta ha sido la promesa del candidato de Unió Mallorquina en Felanitx, Antoni Peña. Peña durant la seva intervenció ha donat les gràcies a l'equip que ha fet feina fins ara i ha assegurat que continuarà “amb la bona tasca que ha realitzat UM a Felanitx”. Peña ha explicat que ja veu, “la fi de la seva carrera esportiva” i ha anunciat que està fent una feina i que compta amb un gran equip de gent nova i també amb molta experiència. Maria Antònia Munar ha destacat la seva perseverança i constància, trets que caracteritzen al candidat. Maria Antònia Munar ha dit que està convençuda que “ el proper batle serà d'UM ja que fa “molts d'anys que el partit fa feina a Felanitx i ara tenim l'empenta de gent nova” Munar ha destacat que a Felanitx “ens presentam amb les mans plenes de realitzacions entre les que destacam la piscina coberta de Pavelló Guillem Timoner, la illuminació de les rotondes de Felanitx i Portocolom, o la tant desitjada ronda que aviat estarà començada.