Els que no volen volar amb les companyes forasteres que es quedin aquí. Per jo, quantes més opcions de volar hi ha, millor. Benvingut, airberlin
Quina porada d comentarios racistas y paletos. Dais verguenza ajena. Juan, "el enemigo"?? Chico, tu estas enfermo,tomate una tila o algo. ¿Seguro q no eres tu el q escribe todos los comentarios? No me puedo creer que haya tanto nazi analfabestia en las islas...
Eudald, Josep i Pep: la pela és la pela, eh?
Fa una sèrie d'anys, a rel d'un problema amb un vol de Spanair, una senyoreta (per quedar bé, perque realment tenia l'educació al cul) d'atenció al client d'aquesta companyia me va tractar malament perque me dirigia a ella en mallorquí (a l'aeroport de Son Sant Joan). Vaig decidir no volar més amb Spanair, i passar-me a Air-Europa o Iberia. Amb Air Berlin supòs que passa lo mateix, o pitjor, ja que en "Hitlermann" se n'ha enfotut del català en reiterades ocasions, i la publicitat a l'aeroport de Son Sant Joan a vegades només està en alemany (fet que supòs que és sancionable). I per més collons, aquest tipo va ser president del Foment de Turisme de Mallorca (per cert, institució que fa tota la publicitat en foraster).
No, no hem de rebutjar possibilitats de negoci, però no crec que això els permeti menysprear-nos. No som esclaus de ningú, i menys de persones/companyies que no ens respecten. Tanmateix, crec que si en Middelmann no hi fos, les coses podrien canviar un poc cap a millor.
Tothom pot pensar el que vulgui. Per a mi, Air Berlin no existeix, està morta i enterrada. Es l'enemic, i a l'enemic ni aigua.
Està molt bé lo del català però en els temps que corren no crec que estiguem en condicions de rebutjar tot el negoci i visitants que ens aporta aquesta companyia.
Els catalans no vàren tenir cap emperò en acollir una companyia que es diu Spanair (España). Son intel·ligents; volen estar conectats amb el món i volen fer negoci. Air Brlin ens connecta per preu raonable amb mitja Europa i amb la majoria d'aeroports espanyols als que només arribavem amb transbords, Ara resulta que només sels valora per la llengüa que no xerren. O ens ho feim mirar o seguirem la costa per avall. En català, sí, però també amb el cap i amb la butxaca
Col·lonitzats pels mesetaris de la metròpoli i col·lonitzats, com si no en tinguèssim prou, per Estats forasters. Qui pogues ser com MALTA ( una illa 50 vegades més petita que Mallorca), al manco podriem decidir amb qui fer els negocis.
Més: http://www.directe.cat/noticia/20402/air-berlin