Sabel.lí fillet, a veure si t'aclares, o ets nacionalista o no ho ets, o defenses la nació catalana independent (que és el que aquí tots entenem per nacionalista) o no. La resta de reflexió sobre l'expansió colonial i altres palles mentals... queden be, però no aclareixen res. Venga home que els armaris estan oberts fa estona!!
Alcover, no estic gens emprenyat ni mica. En Rajoy no sé que governi enlloc, però així i tot aprofit per dir-te que tant poc interès tenc per en Rajoy com per en Zapatero. Us ha sortit? No acab d'entendre on m'enquadres. Jo no he estat mai nacionalista i això no m'impedeix esser fervent partidari de la independència del nostre país. En Delgado, Bauzá, Rajoy, Antich, Moragues són nacionalistes, o sigui partidaris de mantenir l'expansió colonial espanyola i l'espoli consegüent al nostre país.
Sabel·li, es veu que la teva expressió es motivada per l'emprenyadura. Va venir en Rajoy i no digueres res...Es ben normal que una ministra d'un partit determinat digui la seva d'una part de l'estat on governa. Ara us ha sortit la vena nacionalista? Esper que si hi ha moció de cansura o pacte UM -PP, compartigueu aquest nacionalisme amb en Delgado , en Bauza o en Rajoy...
Jordi, es cert...i normal
Me posau negatius però no me contestau. Torn a fer la pregunta, és cert que ja hi ha una certa desbandada a UM i que alguns han contactat amb Entesa per Mallorca?
I la feinada que deu haver duit explicar a la ministra espanyola què ha passat aquí aquestes darreres setmanes! Li deuen haver hagut de contar quins partits circulen pel parlament, etc. tot de dalt a baix, perquè pugui amollar el seu doi.
Me voleu dir què hi guanyaria UM recolzant una moció de cesnura i unes eleccions d'aquí a poc temps? Seria llastimós donar al PP en safata de plata el govern (segurament amb majoria absoluta) mentre noltros perdem vots. Així que tranquilitat companys, anem a refer això i a tornar amb força.
Les caguetes de n'Antinch i del PSOE deuen ser monumentals per a que facin dir fer un paperillo així a una ministreta. Vos ne recordau d'en Matas que va sortir del botador quan era ministre... mirau-lo ara... idò aquesta duu el mateix camí. En quant al PSOE, els nirvis que tenen, apart de perdre la cadira, són perquè si entra el PP els auditarà tota la "feina" de les seves conselleries.
Pobrissona! El dia que li registrin el seu ministeri no dirà el mateix
Peperos i uemites, lladres, tornau el que heu robat al poble. El vostre lloc és a la presó.