user Pedro | Fa mes de 15 anys

Tià coneixes aquests pallassos? De veres que aquesta illa no necessita aquests incompetents.

user Manacorí | Fa mes de 15 anys

gent amb bona voluntat però cap coneixement en el que han de decidir.

user mirall trencat | Fa mes de 15 anys

I aquests quina idea tenen sobre la matèria... NI PUTA IDEA TENEN, SENZILLAMENT PODER PER PODER. BLOC = DECEPCIÓ

user siurell | Fa mes de 15 anys

Els del Pla de carreteres i dels trens ara volen protegir Mallorca. Anau a cagar!

user Gobera | Fa mes de 15 anys

Canvi de polítics per fer el mateix que fa la dreta, la destrucció de les Illes. Recordau el Pla de Carreteres ?

user Guillem M. | Fa mes de 15 anys

Enhorabona Antonio... endevant

user Tià | Fa mes de 15 anys

Enhorabona!El millor dels equips possibles! Gent formada, competent, amb experiència, compromosa, honesta i eficient, tant que, sent menys, gestionaran exactament la mateixa estructura de la conselleria d'abans, i estic segur que molt dignement. Ànims i coratge!

user jm | Fa mes de 15 anys

No sé què són pitjor els corruptes o els incompetents, quina carrera a veure qui és pitjor.

user Bel | Fa mes de 15 anys

No puc entendre com els mateixos poders públics que fan infrastructures faraòniques són les que les han de vadilar medioambientalment. En un govern de dretes les esquerres mai ho haguessin permès.

user MASSANELLA | Fa mes de 15 anys

tramuntané qui pareixia que la mar els havia tret era a nOLIVER i companyia, quan varen sortir de la presó, mal afeitats i tot suats de la cagarel.la que duien.BASTA DE LLADRES A LES ADMINISTRACIONS. FORA PP I FORA UM.