user jm | Fa mes de 15 anys

ELECCIONS JA!

user Miquel | Fa mes de 15 anys

El que deduïm de tots aquests comentaris és que ni Grosske ni Nadal són persones estimades. Si tenguessin un dit de dignitat, dimitirien tots dos de tots els càrrecs.

user Sones Pases | Fa mes de 15 anys

En Grosske a Cort i na Santiago al Govern ja fa 2 anys i mig que governen amb els corruptes i, per tant, són igual de corruptes que els altres. Lo que passa és que la legislatura s'està acabant i comencen a aflorar els nervis de perdre sa cadireta !! EU CÒMPLICES !!

user Toni | Fa mes de 15 anys

1- Els Consells de Barris no funcionen: o és que al de Es Forti se l´ha consultat per res respecte l'operació urbanística del Lluís Sitjar? 2- A Palma ja n'hi havia un de centre de transeunts. Només faltaria que el mateix Ajuntament que el va tancar per interessos urbanístics amb el solar no n´obrís un de nou. 3- Son Banya encara està dempeus. 4- Corea segueix igual. 5- Son Gotleu va a pitjor... No crec que poguem dir el mateix del patrimoni de cap dels regidors ni del dels seus ajudants de cambra. Ara bé, això no llevarà mai qui no se consola és perquè no vol.

user Toni | Fa mes de 15 anys

Na calvo que s'entorni a Madrid, aquí ja en tenim prou

user remor | Fa mes de 15 anys

Grosske i Nadal, per favor, feis un bé a la humanitat i partiu cap a ca vostra i no faceu més pardalades!

user miquel | Fa mes de 15 anys

a la mili deien.- valor, se le supone.- als politics de mallorca-tots- els hi podem dir - vergonya, no en tenen -

user Nanda reacciona ja! | Fa mes de 15 anys

I de tot aquest xou, què en pensa na Nanda Ramón, regidora del Bloc per Palma i membre del PSM? Fa comptes enviar a porgar fum en Grosske o pensa seguir aguantant "lo que caiga"? Aquesta dona és conscient que, per molta feina que faci (que la fa i ben feta) tot el protagonisme del Bloc de l'enduu l'impresentable den Grosske? Existeix l'executiva del PSM de Palma o és que estan tots col·locats? Molt trist el silenci del PSM de Palma en tot aquest merder, com a nacionalista d'esquerres me sent indignat i gens representat pel Bloc.

user andres | Fa mes de 15 anys

Que penoso seria que al final fuera EU quien saliera del consistorio. Gracias a ellos tenemos los consells de barri, Son Banya sera esbucada por fin, Corea se rehabilit lenta pero firmemente, se creó el centro para transehuntes que aunque no se diga ya nada de él funciona sin los problemas que pronosticaron los fachi-vecinos. Y qué penoso sería que los que, mientras EU hacía todo eso, se llenaban los bolsillos a costa de nuestras espaldas fueran los que se quedaran. Digamos NO. Fora UM del consistori. Mani 12 desembre a les 12. plaça major!!!!!!!!!!!!!!!!!

user un altre Pep | Fa mes de 15 anys

No se a que ve parlar de les fotos d'Aina Calvo quan és dels polítics més discrets i que menys aparicions de telepromoció fa