user Adéu estat dels espanyols | Fa mes de 15 anys

Que entri la CUP i el govern popular d'una vegada. Que es prioritzin els necessitats, el poble que ho passa malament. Estic fart de la classe política que tenim ara. El concepte del polític l'han cremat a base d'ineptitud, falsedat, engany i robatori. Tots junts, uns per un tema i els altres per la resta. Si aquell home deixa el grup, que deixi la cadira. El votaren d'acord amb unes idees i unes tasques a fer. I la resta, que estudiïn com ser polítics i no enganar. Lla vors ja en parlarem si els votam o no. Conciliació familiar, dret a poder estudiar i fer feina, sanitat pública de qualitat, educació de qualitat, serveis públics de qualitat, gestió dels doblers que genera aquesta comunitat, llengua catalana, inversió en investigació, creació de l'IBREA anunciat al febrer, creació i respecte pels parcs naturals, aplicació de la llei de costes (esborrant per sempre la piscina del feixista), prohibició del falangisme, retolació en català, que es promocioni i es premiï l'aprenentatge del català i la nostra cultura per part dels treballadors (com feren amb l'hebreu en el seu moment), però sobretot, que es revisi i diferenciï el delicte econòmic quan hom és polític: major poder i responsabilitat, major greuge, major condemna. No pot ser que si un delicte d'aquests que han comès els d'UM o PP prescrigui als 5 anys, quan molts d'ells estan protegits durant quatre, que és el que duren les legislatures i encara així els passen a ministeris de Madrid amb més protecció i poder encara. Si aquest sistema espanyol no funciona per als Balears i Pitiusos, idò avall amb ell. Llibertat, Germanies (polítiques) i independència.

user Anticapitalista | Fa mes de 15 anys

La major part dels polítics i sindicats alemanys estan en contra de que s'obrin els comerços en dia festiu, i també tenen la Bolkenstein en perspectiva, però aquí els nostres polítics són més papistes que el papa i estan venuts als empresaris. EL TC els ha donat la raó.

user Botiguers: xupau-vos aquesta mandarina | Fa mes de 15 anys

El Tribunal Constitucional alemán ha dado la razón a la Iglesia Católica y la Iglesia Evangélica, las dos principales confesiones religiosas del país, al declarar parcialmente inconstitucional la normativa aplicada en Berlín desde 2006, que permitía la apertura de comercios en los cuatro domingos de Adviento, previos a la Navidad, al considerarla "incompatible" con el artículo 139 incluido en la Constitución germana en 1919 durante la República de Weimar, que estipula la protección del descanso en las jornadas dominicales. En este sentido, el Tribunal explicó que la decisión toma en cuenta esta especial protección del derecho al descanso, así como la comprensión de determinados preceptos religiosos y señala que las excepciones a esta regla de protección dominical deben sostenerse en razones objetivas "más allá del mero interés económico de los vendedores y del interés de los consumidores en comprar". La mayoría de establecimientos comerciales y oficinas de Alemania permanecen cerradas en domingo durante todo el día, aunque se permiten algunas excepciones. Sin embargo, en 2006 la ciudad de Berlín decidió permitir a los comercios la apertura durante siete horas en los cuatro domingos antes de Navidad, así como en otros dos domingos a lo largo del año. .

user jo dic | Fa mes de 15 anys

En un sistema de llistes obertes on la gent pogués triar els seus representants aquests podríen fer el que creguéssin convenient en cada cas en funció de la seva pròpia promesa. El cas és que no tenim aquest sistema i per tant cap ciutadà no ha pogut votar directament aquest personatge, han votat tota la llista on ell hi figurava. En aquest cas si "cau" del grup amb qui va fer candidatura hauria d'haver perdut la cadira perquè a ell ningú no l'ha votat. Jo només me deman com encara té les dues cames senseres...

user jm | Fa mes de 15 anys

ELECCIONS! GOVERN=DECEPCIÓ=ELECCIONS=ABSTENCIÓ=REGENERACIÓ POLÍTICA.

user Raquel | Fa mes de 15 anys

Anticapitalista: Al servei de quins empresaris està feta la llei? Doncs jo tho diré, està feta al servei dels petits empresaris i autònoms del petit comerç, que quasi l'han feta ells a la llei. Així que no diguis dois ni venguis amb soflames antiempresarials estantisses i tòpiques, aquí es defensa el petit comerç familiar i res més. És mal d'entendre com encara avui hi ha genteta que defensa un comunisme passat de moda i que relaciona empresaris amb tot lo dolent. Si aquesta gent ens arriba a governar algun dia ja podeu començar a emigrar perqué ens morirem de fam.

user És una molt bona llei | Fa mes de 15 anys

Anticapitalista: la llei s'adapta a la Normativa Bolkenstein de la UE. ja en pots afegir de cosetes, que si tan mateix incumpleix la lleu europea tard o prest serà tombada. Per altra banda la llibertat d'horaris és només per a superfícies de fins a 300 m2, i no es permet l'obertura de més centres comercials a sol rústic, és a dir, que s'elimina la possibilitat de l'interès general que sempre estava en mans del polític de torn. I per cert, si les grans superfícies estan estan en contra de la llei i ha han dit que la recorreran per massa intervencionista és per alguna cosa.

user Carla | Fa mes de 15 anys

Pregunto: potser que el suspés de militancia d'UM hagi votat esmenes amb el PP per qualque conveniència particular? Bé, ara que ja tenim norma per avançar les eleccions, esperem la seva publicació amb ansietat, i que es convoquin eleccions al Parlament. És l'única manera de desfer-nos de tots els imputats , començant per la MAM i acabant per en Cardona.

user lluis | Fa mes de 15 anys

Aquesta és la democràcia que tenim. Llistes obertes ja

user Anticapitalista | Fa mes de 15 anys

A Alemanya amb la dreta al govern , el Tribunal Constitucional ha prohibit que s'obrin els comerços fins i tot en els diumenges d'advent, per tal d'agarantir el descans dominical. Aquí en canvi, la suposada esquerra fa la llei al servei dels empresaris i no mira en absolut pels drets dels traballadors ni per la conciliació de la vida familiar i laboral de la que s'omplen la boca.