user Toni | Fa mes de 15 anys

La seva mare! aquest munt de carn no te vergonya! se creu que tots som idiotes, ens he enganat a tots durant tots els anys que ha governat i encara ho fa impunement, votau al PP, votauuu!! a mem si ens treuen de la crisi o ja pegam a la erdera de cop!! VOTAAAAUUUU AL PP!! Matas, Mallorca no perdona!

user Tivasdan | Fa mes de 15 anys

una vegada vaig vendre un piset al casc antic, i una persona molt interssada en comprar, no va poder fer-ho perquè cap banc li va donar crèdit. L'interessat tenia 50 anys. N'hi ha que tenen cera del Corpus pel que es veu.

user Salvemlareal | Fa mes de 15 anys

No sé com tenen barra de sortir al carrer.

user xim | Fa mes de 15 anys

I aquest tipo arribà a ser ministre!!! De Medi Ambient!!!! Fa rialles, o plorera, No sabria ben bé per quina decantar-me..

user Bocabadat | Fa mes de 15 anys

Que en Matas és un impresentable irreverent ho demostren tots els "afers" que s'amunteguen per fiscalia. Ara bé, que a sobre impliqui la seva mare amb aquests tèrbols assumptes, acaba de confirmar la poca talla humana d'aquest impertinent personatge.

user A. Adrover | Fa mes de 15 anys

La pena és que es torbi tant la "justícia" a actuar. Tampoc no fa falta ser un geni per veure uqe les coses no eren normals devers ca la family Matas. Potser són tan fins que ells els cagaven, els euros. I així podien dur aquell ritme de vida. Però no ens facem il·lusions, no li passarà res al lladregot Matas, ni a la seva família, ja veureu com el delicte haurà prescrit o hi haurà algun defecte de forma que no permetrà cap condemna. Se n'encarregarà l'inefable Rafael Parera, que en sap ferm de defensar delinqüents presciptors. I alerta que després no facin com els Albertos, que, condemnats i tot, ara encara reclamen indemnitzacions pels danys morals !!!!

user joanet de l'onso | Fa mes de 15 anys

...això ja fa més que pudor

user Lo Rat Penat | Fa mes de 15 anys

Quant una persona te mes de 40 anys es molt dificil que li donguin una hipoteca,i en aquesta Sra.li donaren en 82!Sa pocavergonyaria d' aquesta tropa es fabulosa!

user Lo Rat Penat | Fa mes de 15 anys

De cada vegada em fa mès fàstic tot aquest assumpte.Es increible i encara hi ha un munt de gent que el defensa.

user Pere Llinàs | Fa mes de 15 anys

Lladres!!!!