Miguel Nadal, un señor. Dónde están Flaquer, Cañellas o Grimalt quienes tanto deben a Munar???
De confiats l'infern n'està ple
I és clar: "yo por ti, tu por mi".
Propòs una ampliació de la residència de la carretera de Valldemossa (=presó) per ficar-hi per sempre a tots els polítics corruptes, mafiosos, que mos han estat robant durant anys i destrossant s'illa en favor d'un turisme desmesurat que només afavoreix a quatre dels seus amigots (mallorquins i estrangers), i la resta mos hem quedat ben fotuts (sense doblers, sense inversions necessàries en salut i benestar social, amb una illa que ja no és de la calma, etc.). Propòs millor, com ja s'ha suggerit a altres comentaris, fer un referèdum sobre la idoneitat de penjar (per dir-ho d'una manera fina) a tots els polítics corruptes.
Aquest si que ho és beneit a més no poder. Es pura contradicció, la beneitura personificada i la curtó més patent. Per favor deixa es Govern i tot el que dus entre mans perquè ho faràs mal bé tot.
ELECCIONS JA!
fent mérits
Quin berenar! Quan en comencin a tancar, la presó no bastarà! En Nadal és curt de gambals. A l'ombra de na Maria Antònia, que no en té un pèl de curta, va poder fer tota casta de brutors, ara, abandonat i sòl, és una ànima en pena en el museu del terror que és UM.
Consigliere Michele "Corleone" Nadal versus Dona Maria Antonella "Capone" Munar
Nadal dona l'absolució, quan tots dos necessiten confessió.