user L'Amo en Pep de sa Sini | Fa mes de 15 anys

Aquest està enemerdat dins tots es casos de corrupció que hi ha hagut durant tots aquests anys a Mallorca i Balears, no ho dubteu. Jo crec que lo millor que hagués pogut fer aquest "tipo" és no ficar-se dins sa política i seguir amb el negoci familiar que tenia a nes carrer Sant Miquel "Elèctrica Matas". Però clar amb lo avaricios que és no li basta un simple negociet familiar... Esper que sa podreixi a sa presó si hi acaba anant, però ben seugr que se'n salvarà. El que haurien de fer és desterrar-lo de per vida de Mallorca i resta d'illes, que no torni mai més per sa terra que el va veure neixer, quina vergonya de Mallorqui i representant de les Balears. O sinó: "Que el pengin de ses Bolles a damunt es Puig Major!"

user VALENCIA-PALMA ARENA-PALMA | Fa mes de 15 anys

algú s'enrecorda ara de l'INSTITUTO NOOS ?

user Estudiantet | Fa mes de 15 anys

Tenim un sistema judicial molt sàdic i masoquista. Des de finals de 2008 i encara estan amb aquest sumari i no acabaran l'any 2010. Lo màxim que se hauria de donar an es fiscals i jutges instructors haurien d'esser 7 setmanes. Se sol donar 6 mesos, han d'esser molt sàdics es qui perllonguen a més de 2 anys i també molt masoquistes ses víctimes siguin culpables o innocents.

user anvius | Fa mes de 15 anys

Me gustaria saber las cantidades (los honorarios) que cobran los defensores de lo indefendible. Aunque los grandes ladrones tienen pasta para pagar enormes cantidades, es decir, una parte de lo robado. Y sin ningun rubor manifiestan " yo tengo la conciencia tranquila"

user Pep | Fa mes de 15 anys

El que no entenc és que hi hagi gent que digui que no s'han de fer comentaris fora de to. PERÒ SENYORS, AQUEST TIPO ENS HA ROBAT A TOTS !!!!, TANT ALS VOTANTS DEL PP, UM, PSIB, PSM, VERDS, ERC,... !!! No vos sap greu que ho hagi fet? Doncs a qui nos ha sabut molt de greu, ara ho volem celebrar: A SA PRESÓ JA!!! (Esper que ho tanquin, almanco per un anyet, i veurà que es sentir vergonya, que aquest mai n'ha tengut).

user Josep | Fa mes de 15 anys

Això és positiu. Ara queda, entre els grans lladregots, na MAM, que sense cap dubte supera tots els altres amb escreix.

user Capital punishment | Fa mes de 15 anys

Per què des del govern central no s'aprova la pena de mort per polítics corruptes? A l'igual que pels violadors, assassins en sèrie, etc. Jo crec que si es fés un referendum per reimplantar la pena capital guanyariem.

user Salvem La Real | Fa mes de 15 anys

A LA FI !!!!!!! i mem si reben fort. I quan s'investigarà Son Espases?

user Lluis | Fa mes de 15 anys

Salvamé Porfavor!

user Llorenç | Fa mes de 15 anys

Aquest cabota se creu que Madrid li farà costat. Li fotran una cossa pes cul, que fins i tot en Perera se farà es loco. Això promet.