user L'Amo en Pep de sa Sini | Fa mes de 15 anys

Que plori que plori, que a sa presó plorarà més... PEPEROS TOTS SOU UNS LLADRES! I a més aquest venia de fora, un autèntic fill de... Sempre em d'esser terra per els qui no l'estimen, tat els que som d'aquí com els que venen de fora.

user bel | Fa mes de 15 anys

"Els drogoaddictes mentim"...i els politics deu vegades mes

user Sebel·lí | Fa mes de 15 anys

Els drogoaddictes mentiders diuen mentides, igual que els cavallistes mentiders o els llanterners mentiders.

user ESCLAR | Fa mes de 15 anys

AMB DOS COLLONS, DE SANTOS, AMB DOS COLLONS!!!!! MÉS GASTA ZP EN AJUDES INÚTILS! MÉS GASTA LA SPANISH ROYAL HOUSE!

user carmen bordoy | Fa mes de 15 anys

Tendria que quedarse en la carcel hasta que se pudra el tarado este, ahora llora, y mientras no lo descubrian se gastaba noestro dinero en vicios

user Pasqual | Fa mes de 15 anys

Els drogadictes menteixen, i els polítics més encara. Molt mala combinació.

user astorat | Fa mes de 15 anys

Au venga, no facis riallles parlant dels fills, ells l'unica desgraciaque tenen es un pare com tu. Que esperaves, tu que ets tan llest?. Val més que ten vagis a la presó de la teva terra, aqui estam farts de xulets com tu. Aquesta adicció que tenies no et va impedir tomar el pont del tren, recalificar son Espases, fer el castell al parc de sa Riera, etc. etc. I ara demanes perdó? Antes, antes. Deus ser la joia del teu partit. Ara veurem quina justicia tenim en aquesta terra nostra.

user ciutadana per a l'honestedat | Fa mes de 15 anys

Estudianted, ets una mica dur de mollera, la targeta NO és PER DESPESES PERSONALS I PRIVADES, encara que moralment siguin correctes [bugaderies, restaurants, etc.] i no les podia fer per molt que tingués intenció de tornar-les.

user Estudiantet | Fa mes de 15 anys

Estic parlant de que si las despesas eran legals o reglamentarias, o sigui si las podia fer o no personalmente, no tracta sobre la moralitat o la correction política. O sigui que si no haguess tornad els doblers estariam discutint sobre la facultat de fer despesas si eran correctas politicament i moralment.

user s'ho hauria de haver pensat abans | Fa mes de 15 anys

No vos recordau quan aquest sant (per lo vist) s'en fotia dels mallorquins amb un director de un diari nacional amb delegació aquí, posant-nos com ximples. Arrieros somos y en el camino nos encontraremos