així sí que en faran d'ecologisme groc estantís. No hi haurà qui els aguanti, però Planícia tancat, això sí que no canviarà
Encara Mallorca: Si, he estat a Lanzarote traballant alla i molts d'anys, abans de que fos "Reserva" i quant ja ho ha estat, per aixó puc parlar, basta veure com era Playa Blanca i com es ara, se va morir en Cesar Manrique i tot sen va anar a nòrris, ara allá tot va orientat cap el turisme i fins i tot les tradicions estan corrompudes, com els seus politics. Per aixó i coneguent els politiquetxos que hi ha per aqui, no ens podem refiar de res.
Si la iniciativa és d'en Grimalt no me'n fiï ni un pèl.
endavant Grimalt!
Idò 'xí. Ja que entre tots els polítics electes no tenen uns collonets mínims per dignificar els camins de Lluc, faran de plorinyeques a mem si ens donen un diploma com mentres, per fer-nos els graciosos amb els giris.
Ben fet. Bona política a la CMA. Fora comentaris envejosos i ressentits.
No entenc que si el Consell de Mallorca impulsa la declaració de Patrimoni de la Humanitat i abans que la CMA voler declarar Reserva de la Biosfera aquest Govern es gasti tants doblers en un lloc que sobre la llei està preservat i en canvi, faci tan poc per tornar a l'extensió de Parc Natural de Llevant, Cala d'Hort, tornar incorporar Son Bosc a s'Albufera i deixar de fer el ridícul consentint un golf just perquè la CMA ha caigut en mans d'UM.... Francament penosa l'actuació d'En Grimalt.
Lanzarote fet un desastre????, has anat a Lanzarote???, jo si, i te ben assegur que tan de bo Mallorca fos com Lanzarote en questions de proteccio des territori, i de, sobretot, de tipus de llocs turistics que s,han fet. de cura de tradicions, i sobretot, de manteniment de patrimoni. Aqui sembla que s,odia tot el que es patrimoni i cultura, alla es potencia. Mai s,ha de parlar d,un lloc sense haver anat.
Si Tomeu, basta veure Lanzarote, tambe es Reserva de la Biosfera i amb l'ajuda dels politics corruptes i dels hotelers corruptors en pocs anys han deixat l'illa fet un desastre.
Per favor, jo he estat fa poc a lanzarote, i sí és cert que playa blanca fa pena ... però la resta és envejable... Ja m'agradaria que Mallorca estàs com Lanzarote... De les altres illes canàries millor no parlar... però Lanzarote encara està molt Bé