Què és el que em planteges, upupa? És que m'he perdut.
Per què no aprofitar s'antic traçat de sa línia Palma-Llucmajor-Santanyí en sa mesura que siga possible, per exemple fent-lo passar soterrat pes carrer Rafel Barrera i sa Via de Cintura? Tendria una sortida ràpida de Palma. I mirar de reexpropiar sa major part possible de s'antic traçat que pogués ser operativa
Ah! i cal recordar-se de ses altres illes i posar tren a Eivissa, si més no un tramvia, que som s'illa que té es deshonor de ser s'única que no té tren i sí autopistes. I una línia de Ciutadella a Maó, naturalment
No té sentit unir Palma i Manacor amb una línia fèrria i que aquesta passi per Ses Salines i Santanyí, en tot cas que hi haja un ramal que parteixi de Campos, per exemple, i que vaja a ses dues poblacions citades
Fogater, perquè no l'agafes i així no perdrem tant home...no facis demagogia i contesta el que se te planteja...
Per cert, upupa, per a fracàs econòmic de magnituds insospitades, el metro. O no?
El tren, a Mallorca, serà una realitat quan arribi a l'aeroport, això ho saben fins i tot els nens de uè. Quan arribau al Prat, per exemple, què és el primer que feis? Agafar el tren. Idò això. Ara bé, s'acabaria el negoci dels autocaristes i dels rentacaristes.
El tren serà un fracàs econòmic i social de magnituds insospitades pels més ignorants del tema. Com molt bé diu Mariona, no s'adapta a les peculiaritats del llevant la gent no l'utilitzarà. En Bielet Vicens com no coneix la realitat del llevant, volguent anar en contra del govern del PP manacorí, de pas ens ha fotut a tots i no ens h escoltat!!! Sobretot si tenim en compte que aquest govern "veleta" aposta per l'automòbil pagant als concesionaris per evitar la crisi. I ara qui vulgui endeutar-se amb el tren que axeiqui la mà!!!!
La idulatració del tren com a mitjà de transport públic a tot arreu i amb les condicions que sigui és la gran mentida i la gran manipulació d'aquest govern. El tren és un grandissim transport públic però no en totes les circunstàncies i a llevant amb la densitat de població que tenim, la mobilitat no lineal de la gent, les distàncies i l'impacte ambiental que té una infraestructura com aquesta és un crim. Necessitam un bon transport públic adaptat a les necessitats de la comarca i que ens serveixi per anar per tot sense tindre d'agafar el cotxe, a part d'aprofitar les infraestructures que tenim sense tindre de construir-ne més NI tren NI carreteres. I perquè no defensem la coneversió de les antigues vies en vies verdes, no seria més sostenible?
De veres que alucin amb aquesta cosa amb el tren si l'estan traient a tot Europa si no uneixen grans poblacions o són trens de rodalies, de veres que anam obsolets, mos han venut el tren perquè algun publicista van tindre la idea de que la gent li agradaria però no és ni ràpid ni eficaç per cobrir unes comarques plenes de poblets i amb cases repartides per fora vila. A veure si ho entenem, i comencem a reclamar un transport públic de veres que mos serveixi per deixar el cotxe a casa, una mica més d'ambició i d'exigència als nostros polítics que mos estan prenent el pèl.