user Jaume M. Adrover | Fa mes de 15 anys

I si Madrid diu que ens hem de tirar per un penyasegat, què? També obeïm?

user Voltor Negre | Fa mes de 15 anys

Perquè ens obliguen a gastar doblers en cotxes? Esteim en una de les pitjors crisis que hi ha hagut mai, amb una taxa d'atur impressionant, i a un país que és el primer dels darrers de la llista a la Comunitat Europea,... amb un govern que pega escopetades per matar moscards,... i que l'únic que fan és mostrar que només volen seguir governant per tenir el poder,.... fent falses afirmacions de que sembla que ja en sortim, quan totes les dades apunten que quan els altres països més avançats en comencin a sortir, Espanya encara no haurà tocat fons..... Perquè les concessionàries de cotxes no han repartit els guanys entre tots quan s'estaven forrant? Perquè segueixen fent expedients de regulació, i a més els hi donen ajuts quan els directius tenen uns sous que molts de nosaltres no guanyarem mai treballant tota la vida el que ells cobren en pocs anys especulant i explotant? L'alternativa política tampoc és bona,... millor dit,..és pitjor.

user Xesca | Fa mes de 15 anys

No s'entén tanta sorpresa. Tenim un govern balear que obeeix la veu del seu amo: ZP. O ens pensàvem que teníem altra cosa?

user Adieu, mon amour | Fa mes de 15 anys

El Pacte sencer cava la seva tomba perquè tots són responsables solidaris.

user Tanmateix | Fa mes de 15 anys

Fa unes setmanes varen publicar la noticia de que la conselleria d'educació havia retallat ajudes per manca de doblers, i ara el Govern es veu obligat pel Gobierno a subvencionar cotxos (abans considerats com a un article de luxe)? Com pot ser que se subvencionin cotxes i no hi hagi doblers per educació, sanitat i pensions, i hi hagi gent que encara espera veure com es fa realitat les dotacions per la llei de dependència. Pais de locos!

user Batet | Fa mes de 15 anys

És vergonyós. Com sempre, els que ens governen, és igual si és el pp o el psoe, sempre (sempre!) fan el que mana Madrid.

user LLuis | Fa mes de 15 anys

Com a (¿ANTICH?) votant del PSOE, i ecologista; sr. Antich si hi ha 500 euros del govern per compra cotxes, no tendrà el meu vot. I crec que no soc l´únic que pensa aixi. Ja està bé de que es riguin de nosaltres. Si tots fossin com MAnera...

user Un de Maria | Fa mes de 15 anys

Ara si que la m'heu cagada, confiava que hereu més vius. Al final d'estiu a veure si pagau als que feim melons que no aniran d'allò més bé i ja ho he fet a saber a Rodríguez Zapatero. Sou el que no hi ha. Heu creat un precedent.

user Aina | Fa mes de 15 anys

No veig cap necessitat de donar 500 euros de tots a unes persones que tenen prou doblers per comprar-se un cotxe nou. Crec que el que sobren a aquesta illa són cotxes i carreteres i el que falta és tren, transport públic i invertir els doblers de tots en transport públic i energies renovables que crearan molts més llocs de feina. Sembla que els nostres polítics no tenen cap visió ni una de futur i només van a lo ràpid, fàcil i que doni vots. Vergonyós si acaben donant aquests 500 euros per més i més cotxes!

user Sebel·lí | Fa mes de 15 anys

I per què no em subvencionen també el combustible com als pagesos i als pescadors?