user Xesca | Fa mes de 15 anys

Un jurament molt a l'estil "progre" psociata.Molt aparent tot. Aprofitaran ara l'estada al poder per fer perfomances "progres" a veure si el nacionalisme no espanyol perd l'hegemonia. El mateix joc que a Catalunya (gràcies a l'estratègica suïcida d'ERc). Votaré PNB a les europees, ja que en tenc l'ocasió.

user itzultzaile berri | Fa mes de 15 anys

Això diu Aintzane Ezenarro (d'Aralar, esquerra independentista no il·legalitzada): "...Patxi Lopezek lehendakaritzara helduko dela ilegalizazioaren ondotik eta ez gizartea aldatu delako, gizartea gehiengoa abertzalea izaten jarraitzen du" (A partir del moment 1:54, vídeo a http://www.argia.com/multimedia/bideoa/aintzane-ezenarro) És a dir, deia que Patxi López arribarà a la presidència arran de la il·legalització, no perquè la societat hagi canviat. La societat, la majoria, segueix essent nacionalista. No a la tupinada!!!!

user forastera | Fa mes de 15 anys

O com diuen en el meu poble que són una mica bèsties "oso ondo, por el culo y hasta el fondo"

user forastera | Fa mes de 15 anys

X, Sí, sí que en sap, d'euskera, jo vaig escoltar-lo l'altre dia en tv3, en el programma polònia i va acomiadar-se amb un: "euskaldunes, gol a euskadi" digo "gora euskadi"

user Non dago demokrazia? | Fa mes de 15 anys

Com Déu mana, exacte. La nació espanyola i tots els seus nacionalistes que se'n guarden prou de dir que ho són els va fer Déu -el dia que descansà- i se'n cuiden les seves gràcies, des dels reis catòlics dels llibres fins al rei catòlic o no d'ara. Passant per Franco.

user No nacionalista | Fa mes de 15 anys

No nacionalista vol dir persona com deu mana

user Non dago demokrazia? | Fa mes de 15 anys

A http://www.eitb.com/albisteak/politika/osoa/143033/lopezek-lehendakari-kargua-promestu-du-gernikako-arbolaren-azpian/ es pot mirar i escoltar el número complet. Quinze minutets.

user Non dago demokrazia? | Fa mes de 15 anys

Ui, sí, Paquirri el laic innovador, mira-te'l. Humiliat davant Déu, no, que fa antic, però sí humiliat davant el rei, l'exèrcit espanyol i la delmació tupinera de l'electorat? Ja ho val. I sí, ja n'hi ha prou de repetir-nos que els nacionalistes espanyols són no nacionalistes. Som prou grandets i ja ens podem interpretar els textos tots sols.

user X | Fa mes de 15 anys

El discurs va ser en Euskera? No l'he pogut veure, però apostaria a què no...

user lluis | Fa mes de 15 anys

nacionalista es.........nacionalista espanyol.