user LOPD? | Fa mes de 15 anys

Observador o Inquisidor?

user Susana | Fa mes de 15 anys

La OCB: dedicaros a enseñar el catalán que se habla en las islas y dejaros de jugar a dos bandas cobardes: ¿no os basta el partido franquista de izquierdas lameculos al que dais apoyo con e beneplácito de la Generalitat para inyectaros miles de euros? Ay!!! como se apoltronan los catalanistas...Y LUEGO DICEN QUE "ESTIMEN SA SEVA LLENGUA" JAJAJAJAJA

user tip | Fa mes de 15 anys

Als forasters ens convé més parlar-los català per fer-los tornar mallorquins que no cap altra cosa. Tu com els parles, Xisco des pla? O no els dius res?

user CATALASEMPRE | Fa mes de 15 anys

Xisco des pla. A veure si tu que penses que estas per damunt els altres per eser mallorquí aprens a escriure. ALEMANYS, AIXI, MOLTS, SA,TANT........................

user xisco des pla | Fa mes de 15 anys

aqui lo que sobren son foresters per lo tan lo que sa de fer es fer propagande contra es el alemans i asi mols partiran cap a se peninsula

user observador | Fa mes de 15 anys

És curiós. El que signa com a "gloria, gloria...", "racisme", "untada de vaselina", "herbes molles", "col·laboracionistes o venuts?" i "cadiretes!", és la mateixa persona! Qunies poques feines que tens!

user Sebel·lí | Fa mes de 15 anys

Però ha de ser ver! Perquè això em recorda els camins públics. Mentre han impedit el pas a muntanyers, caminadors, hipis i ornitòlegs no ha passat res. Tot d'una però que un cavallista ha tengut una avaria -un cavall amb una pota trencada- la barrera del camí vell de Pollença a Lluc ha estat arrabassada i duita a la DG de Carreteres. És ben hora d'anar sense por a defensar el que és nostre: la llengua i la terra.

user Ant | Fa mes de 15 anys

Si se miras de la manera en que lo que se defensa és la llengua i la cultura d´un poble i se deixas un poc de banda la qüestió de paissos i estats potser ens aniria millor. La dictadura és impossar i aqui ningu impossa res, se promou una llengua i una cultura propia del POBLE... d´un poble que ha acollit i segueix acollint gent d´altres pobles sense problema. Simplement se defensa algo nostre, algo que en qualsevol altre lloc del món ningu dubta ria a dir, que la llengua i cultura propia és inherent al caracter de la gent de la terra... MOLTS PREJUDICIS CENTRALISTES d´epoques passades, obriu un poc la ment i deixau d´emprenyar i de fer demagogia dient que el poble mallorqui és un dictador.

user tip | Fa mes de 15 anys

Chaves, aquí els únics que volen imposar la llengua als de fora són els espanyols, que ens la volen imposar a nosaltres que som fora de ca seva. Nosaltres just miram d'imposar el català als de dins, justament perquè siguin de dins i no uns forasters eterns sense país on aferrar-se la resta de la seva vida i la de la seva descendència. Així és que si realment vols bon ambient fes el favor d'esforçar-te a escriure com ho feim per aquí, encara que ho facis una mica pitjor.

user Toni | Fa mes de 15 anys

Chaves en ves de receptar als altres, valdria mes que tu si aprenguis a escriure be. Per que MACHO vaja escrit que has fet.