El diari madrileny El Mundo ha dedicat tota una pàgina a explicar que «Armengol fitxa un raper català per formar en hip-hop català els professors de les Illes Balears».
Un diari madrileny acusa Armengol de «fitxar un raper independentista per formar el professorat en hip-hop» i Company els hi fa cas
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Aturmeda En Company sap on es colga el dimoni perquè sap que donant veu a aquestes notícies guanya vots. Tan se val si és cert, fals, sensacionalista, etc... Ara que farem? Ens queixarem de qualsevol activitat quan no s'ajusti a les nostres posicions polítiques? Per ser raper terrorista implica que, primer de tot, has de ser terrorista. Per ser terrorista... bé, ja sabem que s'ha de fer. No crec que aquest raper hagui comés cap acte de terrorisme. Banalitzar el terrorisme d'aquesta forma és vergonyós i perillós. Criticar que sigui català i independentista... no entraré a fer cap comentari. Sabeu el que és llibertat? Pot ser és un terme difícil, però tal vegada l'heu d'intentar d'assimilar. Sobre lo d'adoctrinar... Em pensava que els adults són capaços d'entendre i veure si els estan adoctrinant o no. On poses el límit entre adoctrinar o no? A tot el que no és com tu penses? Aquesta forma de pensar és perillosa. Recorda a temps enrere i gens democràtics.
En Company no és cap betzol, sap on es colga el dimoni i jura que és testimoni que el govern de n'Armengol, tant si vol com si no ho vol, té un rapero terrorista, CATALÀ, INDEPENDENTISTA, que adoctrina els professors amb un hip-hop dels pitjors del repertori marxista!
Marxisme cultural