NoVagiPerDit
Dels manifests a la realitat
07/05/16 0:00
Aquests darrers dies han aparegut una sèrie de manifests amb posicionaments diferents sobre què han de fer les forces de país davant la convocatòria de noves eleccions espanyoles.
També a Opinió
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Ataquen amb pintura el bust d’homenatge a Joan Mascaró i Fornés
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quina gràcia. Els que fa mig any anaven amb comunistes espanyols ara volen alliçonar a tothom. Sempre igual!
Quina felicitat!!! A la fi podrem saber el pes real del sobiranisme a Mallorca. Crec que hem de riure molt.
Al manco no aniran amb Podemos, un partit que tothom ha vit al Parlament de Catalunya cada vegada que té ocasió vota contra els procés independentista. Per aquí es fan els sobiranistes i al Principat tot són excuses de mal pagador. Vol dir que ho paga votar el senyor Verger, un polític que ha passat d'anar el número u d'una candidatura a consentir anar de número tres? En fi, cadires, cadires i cadires.
A la fi podrem riure de veure el suport real de les postures de la genteta d'ERC.
De quina llista parles?