TW
1

Mala maror. Dins l'equip de govern muncipal de Marratxí (PP) hi ha tensió pel refitxatge com a càrrec de confiança de la psicòloga Maria del Mar Puigserver. Cobrarà 36.000 euros a l'any. Puigserver ja va ser personal eventual quan José Ramón Bauzá n'era el batle. Ara l'actual primera vara Tomeu Oliver l'ha repescada. Membres del PP marratxiner no entenen el perquè enmig d'una època d'austeritat. L'oposició també ha detectat "tensions" però no saben explicar-ne ben bé el motiu.

Angoixa al Centre Balears Europa. El Centre Balears Europa està dissolt oficialment des de fa més de dues setmanes per decisió del Govern Bauzá. Doncs bé, encara no s'ha comunicat res de res als empleats. No els han dit ni mitja paraula, de si els acomiadaran o els recol·locaran. Cada dia van a fer feina com si res no hagués passat. Pura inèrcia. Tampoc no tenen un cap definit després de la marxa de Vicente Enguídanos, que deixà les claus a consergeria i partí.

Renou al Palau d'Esports? Hi ha rumors de bregues i renou al voltant de les obres de rehabilitació del Palau Municipal d'Esports, que va quedar molt malmès a causa del cap de fibló de l'any 2007. La tensió seria a nivell de tècnics i professionals que hi treballen. Es comenta que Cort manté la quantitat inicialment pressupostada, superior als deu milions d'euros, però part dels materials que s'estan instal·lant no es correspondrien amb el que estava previst. "Són materials bons, però no els que tocava en un principi", diuen. El regidor responsable, Fernando Gilet, podria acabar rebent alguna clatellada, s'assegura.

Llevar ferro a Aznar. Dins el PP balear intenten llevar ferro a les declaracions de José María Aznar, fortament crítiques amb Mariano Rajoy. La consigna que s'escoltava ahir era que "un cop que Aznar hagi efectuat la presentació del seu llibre la setmana que ve, tot es calmarà". Ara mateix no els fa gens de gràcia que esclati un conflicte intern. Militants de base s'han interessat també per la qüestió.