No hi ha excuses
No es pot excusar el batle de Deià, Jaume Crespí, dient que s'ha gastat 518 euros amb els regidors del PP i els seus familiars per convidar- los a dinar, perquè això sempre s'ha fet. Eren les festes de Sant Joan i ho havien de celebrar. Ara mateix, hi ha moltes coses, molt més necessàries que anar a dinar cap restaurant, que sempre s'havien fet i ara no es fan. No es fan perquè el mateix Govern, que presideix el partit del PP, afirma que no hi ha doblers i que, per tant, cal retallar de pertot arreu per poder sortir d'aquest caos econòmic que pareix que no s'ha d'acabar mai. Es veu que no tot es mesura amb la mateixa vara i, quan la retallada suposa un sacrifici per a qui la proposa, ja no sembla tan necessària.
El que ha de fer el batle de Deià és pagar la festa de Sant Joan, que celebrà amb els seus regidors, de la seva butxaca i no tornar a anar a dinar amb els doblers dels contribuents -uns contribuents que, val a dir-ho, veuen que de cada vegada tenen menys serveis sanitaris, educatius i socials, perquè no hi ha prou recursos públics-. El poble està cansat, molt cansat, de veure que el privilegis dels polítics pareixen intocables i, en canvi, els mateixos polítics tenen molt bo de fer eliminar privilegis dels ciutadans. S'ha de ser coherent: si es demanen sacrificis, tothom n'ha de fer: no només el poble, sinó també els seus representants.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Les Balears mantenen el subministrament elèctric però es queden sense alguns serveis de telefonia i d’internet
- MÉS lamenta la «deriva negacionista» del Consell i denuncia la conversió de les finques públiques en vedats privats de caça
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.