TW
0

Tenim una interessant endevinalla per als pròxims mesos: ¿a quin preu es posarà la quota mensual (amb tarifa plana d'streaming) de Netflix quan desembarqui a Espanya l'any pròxim, si ho fa, com té previst? Als Estats Units, amb gairebé 25 milions de subscriptors (al qual ofereix en pla Spotify 110.000 títols i sèries i 20.000 pel·lícules visibles des de la tele clàssica a l'Xbox360, els iPad i iPhone o els smartphones amb Android), està a menys de 10 euros, però aquí ja han començat les maniobres de l'SGAE i la Telefònica (que naturalment es queixa que perdrà diners amb el tràfic de dades que s'hi generi...) per posar-la cap als 50 euros.

Arribi abans o després, que arribarà, amb aquest nom o amb un altre, Netflix és la millor resposta per ara a com fer comercial el vídeo virtual (tot i que encara han de solucionar el truc dels que comparteixen les dades de subscripció, una trampeta que a Tennessee ja han declarat delicte). I el més divertit és que Blockbuster (el darrer gran videoclub físic, ara en fallida) va tenir l'any 2000 l'oportunitat de comprar Netflix per 50 milions d'euros. Blockbuster ha fet fallida, i Netflix val ara uns 10.000 milions d'euros.