TW
7

L'Ajuntament de Palma diu ara que el Grup Barceló ha complert amb els seus compromisos, de manera que no té cap obligació de construir el palau de congressos. Però si el concessionari ha fet les coses bé, qui les ha fetes tan malament perquè hagin de ser els ciutadans de les Baleares -i especialment els de Palma- els qui paguin una infraestructura que ningú no vol construir?

Si en el ple d'avui es confirma que el Grup Barceló se'n va sense penalitzacions, la batlessa Aina Calvo ha d'assumir tot d'una les seves responsabilitats polítiques. Ella, personalment, executà el projecte del palau de congressos sabent que estava viciat d'entrada i també fou ella qui canvià el PGOU per possibilitar-hi més altures. A més, i durant gairebé dos anys, Calvo ha negociat a les fosques amb el Grup Barceló per no anar enlloc.També ha implorat el suport del PP de José María Rodríguez perquè l'ajudi a treure les castanyes del foc, un fet que parla per si sol de com ha duit les coses en aquest assumpte.

Si avui es confirma que els ciutadans de Palma pagaran amb els seus impostos tots aquests despropòsits, la batlessa queda desacreditada: és la gran responsable d'aquest fracàs.