TW
0

El seminari sobre mobilitat organitzat pel Col·legi d'Arquitectes ha servit perquè un destacat grup de professionals hagin alertat sobre el perill que suposarà mantenir tres carrils per banda al futur bulevard de la façana marítima. El projecte que està enllestint Cort preveu aquests tres carrils i la millora respecte de la situació actual és que cada un serà més estret i que s'hi instal·laran semàfors.

En el rerefons d'aquest debat hi ha el palau de congressos i la necessitat que té l'Ajuntament de Palma de poder ubicar-hi nou metres de voravia. S'ha començat la casa pel terrat. Primer es va iniciar la construcció del palau de congressos i acte seguit es llançà la necessitat del bulevard.

És lògic que hi hagi polèmica quan les coses es fan al revés. Els partidaris que hi hagi tres carrils per banda afirmen que si no es fa així hi haurà un gran tap de trànsit. Però hi ha arquitectes que aposten per la reducció. Tot arriba a misses dites. Al final, la polèmica ubicació i construcció del palau determinarà el resultat final.