Encara no se n'han temut
L'aposta d'UM, que encapçala Flaquer, és arriscada però, probablement, no hi ha altra possibilitat de canviar el rumb al suïcidi que duia l'anterior direcció. El cert és que el capità Nadal tenia molta culpa però no tota, ni molt menys. També la marineria gronxava de manera histèrica la barca sense atrevir-se al motí, aliena a la responsabilitat en el naufragi que cercaven. Al final, ha estat Nadal el que ha facilitat el canvi al timó i el que se'n du la pitjor part perquè la generositat no sembla el fort dels seus adversaris. Els partits funcionen amb direccions fortes i dissidències testimonials.
Flaquer apunta aquesta direcció i els que ara se senten satisfets amb la gairebé desaparició del nadalisme viuran en carns pròpies el tarannà del nou president. El crit de guerra, la contrasenya que acabà amb el despropòsit d'una direcció farcida d'incommensurables egos, el "s'han acabat els xous" també va per a ells i marcarà el nou mandat. Inflats per la suposada victòria encara no s'han temut que només en el xou tenien el brou de cultiu de les seves aspiracions.
També a Opinió
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ferran, crec que ets l´unic que no s´ha temut de res. Na Munar recupera el timó i perpetua el seu lobby de poder. El mallorquinisme polític seguirà sense tenir un referent clar i, com sempre, estarà acompletxa´t. Els únics que havien de ser valents (Melià, Ferrer, Grimalt, Cerdà, Bauzà...) no varen saber jugar el seu paper i, amb ells, s´ha perdut tota esperanza. En Nadal tan sols volia substituïr a na Munar al cap del lobby. Clar això, Ferran, no t´interessa i segueixes navegant.