TW
0

Margarita Nájera està demostrant una enorme voluntat al capdavant del Consorci que vol treure endavant la reforma de la Platja de Palma. Té les idees clares. Vol menys places hoteleres, però de més qualitat. Vol ocupació tot l'any. També cerca incentius per als empresaris que hi desitgin invertir.

En conjunt, es tracta d'un enorme esforç públic. Els nuclis turístics són les fàbriques de les Balears. Del seu prestigi i bon funcionament depèn el futur del país. Però seria un error creure que els problemes de la Platja de Palma, o de les altres zones, es resoldran bàsicament amb inversions públiques. Al final, qui determinarà l'èxit o el fracàs d'aquest gran esforç seran els empresaris.

El més important, tant ara com fa mig segle, és la fe en el producte Balears, en voler emprendre iniciatives aquí en comptes de pensar a partir cap a altres bandes. La iniciativa pública ha de ser impulsora, però mai no podrà substituir la fe i la il·lusió dels privats. És molt que aquests es conscienciïn que la seva capacitat de risc i empenta és fonamental.