Som-hi
No arribarà a la primera tallada tot el que s'esperava, però són 300 milions per a l'any que ve, bastant més del que rebia el PP. És legítim afirmar que Zapatero hauria pogut ser més generós amb els seus companys de les Balears, però 50.000 milions de les antigues pessetes és una xifra gens menyspreable, insuficient, però important. Ara s'ha de tenir agilitat i seny amb les inversions. Sobretot en dur el ferrocarril a Artà i Alcúdia, per un costat, i per l'altre a llançar la gran iniciativa de fer el tramvia de Palma, cridat a ser un dels grans emblemes de la ciutat en el segle XXI. En tot cas, no s'ha de badar. Entre les presses del PP-Balear, inventor del metropiscina, i la lentitud inoperant, hi ha un terme mig que és el que demostra la capacitat política d'un Govern. S'ha de saber agafar aquesta línia correcta de treball constant, ben fet i capaç de produir fruits.
També a Opinió
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.