El «culebrón» acaba
Dels nou «culebrons» que surten per la televisió cada capvespre als Estats Units, tots menys un perden audiència a un ritme que comença a llevar la son als executius de les grans cadenes. En els primers tres mesos de la temporada que començava el setembre passat, els «culebrons» americans perderen gairebé dos de cada deu seguidores de menys de 35 anys. Les explicacions són variades, però tots cerquen una manera d'evitar que els anunciadors de la tele de l'hora de la sesta no abandonin. La competència de programes d'entrevistes és molt forta, diuen alguns. Alguns programes de debat sobre assumptes de cada dia tenen més a veure amb la vida quotidiana i atreuen el públic més jove. La ràdio ha augmentat la seva audiència i es torna a promocionar molt. I, fins i tot, diuen que els «culebrons» perden pes perquè més dones que mai van a fer feina. En tot cas, el «culebrón», l'estrella dels anys vuitanta, està malferit. L'empresa Procter & Gamble, que fabrica sabó per rentar roba i centenars d'altres productes de la casa, i que va ser el primer fabricant a esponsoritzar un «culebrón», a la ràdio el 1926, té dues sèries pròpies que varen ser pensades simplement com a eina de promoció de la casa. Tan malament ha començat a anar que, per primera vegada, ha demanat a una casa de publicitat que prepari anuncis per a les sèries.
També a Opinió
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.