Dels nou «culebrons» que surten per la televisió cada capvespre als Estats Units, tots menys un perden audiència a un ritme que comença a llevar la son als executius de les grans cadenes. En els primers tres mesos de la temporada que començava el setembre passat, els «culebrons» americans perderen gairebé dos de cada deu seguidores de menys de 35 anys. Les explicacions són variades, però tots cerquen una manera d'evitar que els anunciadors de la tele de l'hora de la sesta no abandonin. La competència de programes d'entrevistes és molt forta, diuen alguns. Alguns programes de debat sobre assumptes de cada dia tenen més a veure amb la vida quotidiana i atreuen el públic més jove. La ràdio ha augmentat la seva audiència i es torna a promocionar molt. I, fins i tot, diuen que els «culebrons» perden pes perquè més dones que mai van a fer feina. En tot cas, el «culebrón», l'estrella dels anys vuitanta, està malferit. L'empresa Procter & Gamble, que fabrica sabó per rentar roba i centenars d'altres productes de la casa, i que va ser el primer fabricant a esponsoritzar un «culebrón», a la ràdio el 1926, té dues sèries pròpies que varen ser pensades simplement com a eina de promoció de la casa. Tan malament ha començat a anar que, per primera vegada, ha demanat a una casa de publicitat que prepari anuncis per a les sèries.
El «culebrón» acaba
09/05/05 0:00
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- Cisma a Vox: un centenar de càrrecs es rebel·len contra Abascal
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- Una cadena humana reclama una plaça i un casal públic a Son Sardina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.