Sr. director:
Visc al barri de la Llonja. Aquí, dia sí i dia també, els veïns ens aixecam amb alguna novetat poques vegades positiva per a la barriada i menys per als seus residents. En aquests dies s'està duent a terme el projecte d'il·luminació de l'edifici de la Llonja, i no és que això sigui negatiu en si, però: com se li dóna prioritat a la il·luminació de l'edifici sense abans realitzar-ne el projecte previst de neteja i reabilitació?
La Llonja està bruta i abandonada, situació extensible a tot el barri. L'edifici és cobert per excrements de colom i part dels seus elements ornamentals i religiosos es mantenen ocults i danyats per la falta de neteja i poda de l'arbreda que l'envolta. Quins projectes hi ha per a la plaça de la Llonja?
No han pensat a eliminar tot aquell conglomerat de mobiliari, tendals, para-sols i reduir la sobreocupació que pateix en detriment de l'ús i gaudi de tots els ciutadans dels espais públics?
Amb aquesta il·luminació l'únic que s'aconseguirà és fer més visible l'estat de degradació i abandonament de l'edifici i, per tant, de l'entorn en el qual s'ubica aquesta joia arquitectònica del nostre patrimoni.
Dolores B. Trisac. Palma.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.