Primer, omplir els avions

TW
0

Els caps del turisme de les Illes Balears, alguns dels grans hotelers, han demanat que s'ajudi les aerolínies europees a sobreviure la crisi actual per garantir el futur del turisme. Tenen l'interès de tots en ment, conjuntament amb el futur immediat dels seus hotels. Per altra part, Phil Condit, el cap de la Boeing, que ha fabricat més de la meitat dels avions que circulen pel món, diu que la meitat de les aerolínies faran fallida en dos mesos, sense que això vulgui dir que la gent deixi de viatjar. El que sí pot significar és que les empreses aèries que han sobreviscut tants anys gràcies a aportacions estatals més que generoses, en part per allò de ser i portar la bandera nacional a la coa i ser tot un símbol de l'estat poderós i modern, ara poden tancar portes i deixar el camp obert a empreses més dinàmiques que ofereixin millors preus. El problema dels hotelers, i potser els de molts de nosaltres, és com omplir els hotels si no s'omplen els avions durant els propers sis mesos. El que hauria de ser evident és que no s'aconsegueix subvencionant el vol regular d'avions buits.