Primer, omplir els avions
Els caps del turisme de les Illes Balears, alguns dels grans hotelers, han demanat que s'ajudi les aerolínies europees a sobreviure la crisi actual per garantir el futur del turisme. Tenen l'interès de tots en ment, conjuntament amb el futur immediat dels seus hotels. Per altra part, Phil Condit, el cap de la Boeing, que ha fabricat més de la meitat dels avions que circulen pel món, diu que la meitat de les aerolínies faran fallida en dos mesos, sense que això vulgui dir que la gent deixi de viatjar. El que sí pot significar és que les empreses aèries que han sobreviscut tants anys gràcies a aportacions estatals més que generoses, en part per allò de ser i portar la bandera nacional a la coa i ser tot un símbol de l'estat poderós i modern, ara poden tancar portes i deixar el camp obert a empreses més dinàmiques que ofereixin millors preus. El problema dels hotelers, i potser els de molts de nosaltres, és com omplir els hotels si no s'omplen els avions durant els propers sis mesos. El que hauria de ser evident és que no s'aconsegueix subvencionant el vol regular d'avions buits.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.