TW
0

Volem manifestar la gran frustració existent a l'Hospital Psiquiàtric, per les formes amb què es vol imposar el canvi de les maquetes de treball per al personal auxiliar psiquiàtric d'infermeria. A pesar dels intents per part dels sindicats per negociar aquesta qüestió en múltiples reunions entre nosaltres i els responsables de GESMA, sempre ens hem trobat amb el rebuig a les nostres propostes, així com amb la negativa a negociar les cobertures que creim necessàries en cada una de les unitats o pavellons.

El que ens fa confirmar la determinació des d'un principi, per part dels responsables de GESMA, d'imposar els seus criteris inicials, i que tan sols s'han tingut dites reunions, no «negociacions», per cobrir les exigències i terminis legals per a la implantació de les maquetes. Resulta paradoxal que una reducció de jornada que hauria de suposar un augment de la plantilla, en el nostre cas, és una disminució. Recordam que quan aquest hospital fou transferit al Govern, en el àrea d' hospitalització hi havia una plantilla de 182 auxiliars i en la actualidad en són 144.

Per això, li hem demanat a la consellera de Sanitat i Consum que insti els seus responsables a iniciar una autèntica negociació, on s'abordin, entre d'altres, els següents aspectes: Les peculiarietats i necessitats dels pacients, les funcions del personal auxiliar psiquiàtric d'infermeria, així com de les edificacions, carències de material, bareres arquitectòniques, mobiliari, etc. Dels resultats, no sols depèn la satisfacció del personal, sinó també, i molt directament, la qualitat assistencial que reben els nostres pacients.

Quatre Firmes